کد خبر: 22321
تاریخ انتشار: سه شنبه 14 اسفند 1397 - 11:35   5 March 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مهاجم تیم فوتبال امید می گوید که نگران عدم حضور در اردوی استقلال در دوحه نیست.

  به گزارش "ورزش بوشهر"، مهدی قائدی بازیکن تیم امید ایران درباره شرایط این تیم در حاشیه تمرین به خبرنگاران گفت: بعد از یک تعطیلی  که به دلیل درخواست باشگاه ها انجام شد، شرایط خوبی داریم. تیم هنوز تکمیل نشده و 20 روز تا مسابقات فرصت داریم ولی هنوز کادرفنی نتوانسته کارهایی که می خواهند را انجام دهد. شرایط و روحیه بازیکنان به ویژه آنها که در لیگ بازی و گلزنی کردند، بسیار خوب است. تیم خیلی خوبی دارم و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

 

وی در ادامه صحبت های خود درباره بازی های تدارکاتی تیم ایران، اضافه کرد: بازی دوستانه انجام دادیم اما خواسته مربی اجرایی نشده است. ما با تیم آسیایی بازی کردیم و هنوز با تیم های خوب بازی نکردیم و اگر با این تیم ها بازی می کردیم، ضعف و قوت ما مشخص می شد. حریفان تیم امید در سطح تیم ما نبودند و البته ما در این مسابقات با برد به کار خود پایان دادیم.

 

قائدی درباره دیدار استقلال و الدحیل، عنوان کرد: امیدوارم استقلال یک نتیجه بسیار خوب کسب کند و مطمئنم استقلال برنده می شود. با بازیکنان صحبت کردم و آنها روحیه خوبی دارند.

 

مهاجم تیم فوتبال استقلال در واکنش به این موضوع که چرا شفر به آسانی اجازه داد به تیم امید بیایی و آیا این موضوع تو را نگران نمی کند، اضافه کرد: به خاطر مصدومیت در تهران ماندم و کار فیزیوتراپی انجام دادم و ایشان به من گفتند به تیم امید بروم و سپس به استقلال اضافه می شوم.






نظـــرات شمـــا