کد خبر: 22326
تاریخ انتشار: سه شنبه 14 اسفند 1397 - 18:20   5 March 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: از هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم کشور گروه اول ایرانجوان بوشهر در خانه به برد پرگلی دست یافت.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ ایرانجوانی ها برای این دیدار با کلی مشکل و دغدغه پای به میدان گذاشتند و به نوعی همه بسیج شدند تا تیم قدیمی و ریشه دار بوشهر بیش از این از قافله عقب نیفتد. شاگردان کللی فرد که در این هفته ها بخوبی روند رو به رشدی داشتند. و اگر اشتباهات ویرانگر مدیریتی ابتدای فصل نبود مطمئنا امروز جایگاه ایرانجوان در اینجای جدول نبود که باید برای فرار از سقوط بجنگند.

ایرانجوان در این دیدار سوار بر بازی بود و برنامه های تاکتیکی خود را بخوبی در زمین پیاده می کرد. تا مهمان اهوازی حرفی برای گفتن نداشته باشد. اما این برتری نیازمند یک گل بود تا کار برای شاگردان کللی فرد راحت تر دنبال شود. تا اینکه حمید نادری در سی و یکمین دقیقه بازی توانست گل اول ایرانجوان را به ثمر برساند و فشار از روی تیم هم برداشته شد. نیمه اول با همین یک گل برتری به سود ایرانجوان خاتمه یافت.

کللی فرد که خوب می دانست باید فرار از سقوط تنها برد کافی نیست و گل آوراژ نیز ممکن است در روز آخر به داد این تیم برسد در نیمه دوم باز هم تیمش را با آرایشی تهاجمی به میدان فرستاد و توانست خیلی زود توسط نادری و سلمیانی به گل های دوم و سوم برسد . بعد از این گل ها کللی فرد که از برد تیمش مطمئن شده بود سعی در محکم کردن کمربند د میانی و حفظ نتیجه و نیم نگاهی هم به اضافه کردن گلها بود که در نهایت در روزی که ایرانجوان شایسته برد بود قاطع ترین برد دو سال اخیر خود را بدست آورد.

ایرانجوان بوشهر با این برد 15 امتیازی شد و بر حسب تفاضل گل بهتر نسبت به مس نوین کرمان یک پله در جدول صعود کرد و به رتبه دوازدهم جدول صعود کرد. با این برد ایرانجوان بوشهر سرنوشتش در دستان خودش است.






نظـــرات شمـــا