کد خبر: 23295
تاریخ انتشار: سه شنبه 6 فروردین 1398 - 20:10   26 March 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: تمرینات شاهین شهرداری بوشهر در سال جدید برای چهار دیدار حساس و حیاتی جهت صعود به لیگ برتر برگزار می باشد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ در راستای اقدامات فرهنگی ، اجتماعی باشگاه مراسمی تحت عنوان "عیدانه سفیدپوشان شاهین" روز شنبه ۱۰ فروردین ماه برگزار خواهد شد.

 نشست هماهنگی این مراسم با حضور وحید واعظی مدیریت باشگاه ، رضا محبی مشاور عالی مدیریت باشگاه ، محمدصادق سعیدی رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر و عبدالرضا کللی مدیر روابط عمومی باشگاه برگزار برگزار شد.

لازم به ذکر است در مراسم مذکور از کادر فنی و بازیکنان تیمهای پیشکسوتان ، امید و نونهالان که موفق به کسب عنوان در رقابتهای مختلف شده اند و همچنین کادر فنی و بازیکنان تیم بزرگسالان با حضور مسئولان و مقامات تجلیل بعمل می آید.

 

 

بازگشت سعید غلامعلی بیگی به تمرینات شاهین شهرداری بوشهر

سعید غلامعلی بیگی مدافع شاهین شهرداری از هفته هفتم لیگ آزادگان در دیدار مقابل گل ریحان البرز در دقیقه 80 از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و از همراهی تیم در هفته های بعد جا ماند . غلامعلی بیگی پس از عمل جراحی رباط صلیبی و گذراندن دوره آماده سازی حالا چند روزی است به تمرینات شاهین شهرداری اضافه شده است و خود را برای دیدارهای آینده آماده می کند .

 

تمرین هافبک مصدوم شاهین زیر نظر کادر پزشکی

رضا دهقان که به دلیل مصدویت ۳ بازی پیاپی در ترکیب شاهینی ها حضور نداشت با بهبودی نسبی امروز در کنار زمین و زیر نظر پزشک تیم تمرینات خود را دنبال کرد

  

شاهین شهرداری بوشهر پس از استراحت در هفته بیست و نهم ، پنج شنبه 15 فروردین ساعت 17:15 در ورزشگاه شهید بهشتی میزبان قشقایی شیراز خواهد بود

 






نظـــرات شمـــا