کد خبر: 23312
تاریخ انتشار: جمعه 9 فروردین 1398 - 22:05   29 March 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: از هفته بیست و نهم لیگ دسته اول امروز مس رفسنجان میزبان شهرداری ماهشهر بود که این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ در این دیدار رفسنجانی ها از ابتدا  از مصطفی احمدی و امین مشایخ در ترکیب خود بهره بردند. امین مشایخ نود دقیقه در این مسابقه بازی کرد، مصطفی احمدی هم در دقیقه ۴۷ جای خود را به دیگر بازیکن بوشهری سلمان بحرانی داد.


مس رفسنجان که یک بر صفر از مهمان ماهشهری خود عقب بود در دقیقه ۷۷ امیر تهمورثی جان اهل گناوه را به جای حسین علیپور وارد زمین کرد تا بتواند از قدرت سرزنی این بازیکن گناوه ای بهره ببرد. تهمورثی هفته پیش در دربی کرمان مقابل مس کرمان توانسته بود به عنوان یار تعویضی پاس گل دهد و دو هفته پیش هم به عنوان یار تعویضی توانسته بود در دقیقه ۹۰ به فجرشهید سپاسی گل بزند در این مسابقه نیز بعنوان ذخیره طلایی رفسنجانی ها لقب گرفت. تهمورثی که بعنوان اسلحه پنهان میشو در این هفته ها بوده اینبار نیز موفق شد در واپسین دقایق بازی با گرفتن پنالتی رفسنجانی ها را شادمان کند، مسی ها قدر پنالتی که تهمورثی گرفته بود را دانستند و با گل کردن این پنالتی در دقیقه ۹۳ از شکست خانگی نجات یافتند.

مس رفسنجان در پایان هفته بیست و‌نهم با ۳۲ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد.






نظـــرات شمـــا