کد خبر: 23371
تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 فروردین 1398 - 20:00   10 April 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است، در شهر رفسنجان مقابل میزبان خود متوقف شد.

 

به گزارش ورزش بوشهر، در چارچوب هفته سی و یکم رقابت های لیگ دسته اول کشور امروز چند بازی برگزار شد. در یکی از مهم ترین بازی ها، تیم مس رفسنجان در ورزشگاه خانگی خود پذیرای شاهین شهرداری بوشهر بود. شاگردان عبدالله ویسی در شاهین رتبه دوم جدول را در اختیار داشتند و چشم به لغزش گل گهر صدرنشین داشتند تا با یک پیروزی بتوانند به رتبه نخست صعود کنند.

 

با وجود اینکه دیدار دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل رسید، تیم بالای جدولی شاهین بوشهر نیمه دوم را بهتر از میزبان خود آغاز کرد. در دقیقه 60 میلاد صارمی موفق شد نخستین گل بازی را به ثمر برساند و بوشهری ها را از حریف پیش بیاندازد. این گل تا دقایق پایانی برتری را برای شاهین به ارمغان آورده بود و ویسی آماده جشن گرفتن صدرنشینی تیمش با توجه به تساوی گل گهر بود، اما خطای پنالتی به سود مس، همه چیز را تغییر داد. در دقیقه 86 اکبر صغیری از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای مس به ثمر رساند و در نهایت هم بازی با تساوی یک یک به پایان رسید.

 

با این نتیجه، شاهین شهرداری بوشهر 48 امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی ماند. این تیم با توجه به شکست آلومینیوم اراک، فاصله خود با رده سوم جدول را هم یک امتیاز افزایش داد. مس رفسنجان هم 33 امتیازی شد و در رده دهم باقی ماند.


در هفته های آتی تیم شاهین شهرداری بوشهر با ملوان و سرخپوشان پاکدشت روبرو می شود که دیدارهای دشوار به حساب می آیند.






نظـــرات شمـــا