کد خبر: 23468
تاریخ انتشار: سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 - 22:00   23 April 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: شاهین شهرداری بوشهر امروز در تهران سرخپوشان پاکدشت را با یک گل شکست داد و با این سه امتیاز به لیگ برتر صعود کرد.

 
 

به گزارش" ورزش بوشهر"؛ عبدالله ویسی و شاگردانش امروز در یک بازی حساس و سرنوشت ساز به مصاف تیم سرخپوشان پاکدشت رفتند و توانستند با پیروزی یک برصفر و کسب سه امتیاز صعودشان را یک هفته مانده به پایان رقابت های لیگ یک به لیگ برتر قطعی کنند. ویسی بعد از این بازی گفت:« به مردم خوب بوشهر، مسئولان که از تیم حمایت کرده و بچه هایی که از تمام وجودشان مایه گذاشتند تبریک می گویم.» او افزود:« حدود سه ماه من در بوشهر بودم و روزهای خوبی در این تیم داشتم. ما 13 بازی بدون باخت و کمترین گل خورده داشتیم. بچه ها با انگیزه و انرژی بالایی بازی کردند و لیاقت حضور در لیگ برتر را داشتند.»


مربی سابق تیم استقلال خوزستان همچنین گفت:«بی اغراق می گویم یکی از پاک ترین صعودها به لیگ برتر صعود شاهین بوشهر بوده است. من به این تیم افتخار می کنم و امیدوارم سال آینده تیم بسیار خوبی در حد نام شاهین در لیگ برتر حضور داشته باشد.»


ویسی که پیش از این و در هفته های قبل نسبت به برخی اتفاقات در لیگ یک ابراز نگرانی کرده بود در این رابطه گفت:« من در لیگ یک نبودم اما همه ما مسایلی را شنیدیم و می دانستیم اتفاقاتی می افتد. ما باید نگران می بودیم اما تمام وجودمان را گذاشتیم تا قبل از هفته آخر کار را تمام کنیم. بچه ها به وعده شان عمل کرده و ما هم کار و تلاش کردیم تا این اتفاق افتاد و خداراشکر به روز آخر نکشید.» او ادامه داد:« کمیته اخلاق و فدراسیون هم از این جریان باخبر بودند و واقعا دمشان گرم که همه چیز را به خوبی کنترل کردند.» 


مربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در پایان با اشاره به قضاوت علیرضا فغانی در این مسابقه گفت:« من قبل از بازی هم به بچه هایم هم گفتم. آقای فغانی است کسی جرات ندارد به او اعتراض کند و حتی خود من هم جرات نداشتم اگر خطایی یا پنالتی بود اعتراض کنم.»






نظـــرات شمـــا