کد خبر: 24523
تاریخ انتشار: جمعه 27 اردیبهشت 1398 - 15:10   17 May 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مدافع دشتستانی تیم فوتبال استقلال در مورد دیر حاضر شدن در اردو توضیح داد.

 به گزارش ورزش بوشهر، محمد دانشگر شب گذشته در اردوی استقلال دیر حاضر شد و به همین دلیل فرهاد مجیدی نام این بازیکن را از ترکیب ثابت تیمش خط زد و آرمین سهرابیان به جای او در پست دفاع وسط به میدان رفت.



محمد دانشگر که در این فصل دفاع ثابت استقلال بوده است به دلیل یک سوء تفاهم بزرگ از ترکیب تیمش برای بازی با سپیدرود خط خورد و در این بازی حضور نداشت.


دانشگر در مورد دلیل دیر حاضر شدن در اردو به ورزش ۳ گفت: فکر می‌کنم این موضوع یک سوءتفاهم بزرگ بود که البته من برای آقای مجیدی آن را توضیح دادم. همانطور که میدانید اردوی استقلال شب قبل از بازی با سپیدرود تشکیل نشد و دیروز صبح در گروهی که بازیکنان در آن حضور داشتند آقای اصغر حاجیلو  ابتدا نوشتند که بازیکنان ساعت ۷ باید در هتل حاضر باشند تا به همراه تیم با اتوبوس به سمت استادیوم حرکت کنیم.



وی ادامه داد: ظاهرا آقای حاجیلو بعد از چند دقیقه این پیام را پاک کردند و در پیامی جدید نوشتند بازیکنان باید ساعت یک و نیم بعد از ظهر در هتل حضور داشته باشند اما من این پیام را اصلا ندیدم و وقتی که ساعت یک و نیم شد بازیکنان به من زنگ زدند و گفتند چرا در اردو حاضر نشده ای که من گفتم اصلا نمی دانستم که چنین اتفاقی افتاده و قرار است زودتر در هتل حاضر شویم. همین هم باعث شد من دیرتر از سایر نفرات به اردو برسم که این موضوع باعث شد برای آقای مجیدی سوءتفاهم پیش بیاید که من بی انضباطی کردم.

 

مدافع استقلال در پایان گفت: در طول مدتی که فوتبال بازی می کنم همیشه سعی کرده ام انضباط تیمی را رعایت کنم و باز هم می‌گویم دلیل عدم حضور در اردو سوءتفاهم بود. من اصلاً پیام جدید آقای حاجیلو را نخواندم و در حال استراحت کردن بودم که متوجه شدم اردوی تیم آغاز شده است.






نظـــرات شمـــا