کد خبر: 24542
تاریخ انتشار: شنبه 28 اردیبهشت 1398 - 23:49   18 May 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر گفت: این تیم رفته رفته به روند مطلوب خود در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور نزدیک می شود.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مسلم مسیگر جمعه شب پس از برد 7 بر یک پارس جنوبی برابر تیم شهید جهان نژادیان آبادان در جمع خبرنگاران افزود: این تیم هنوز نقطه ضعف هایی دارد که با کار کردن در تمرین ها باید برای برطرف کردن آن تلاش کنیم.

وی بیان کرد: پارس جنوبی پس از روند نامطلوب خود در اوایل فصل این روزها بهتر بازی می کند و در این 2 هفته موفق به کسب 6 امتیاز ارزشمند برابر نمایندگان یزد و آبادان شد.

مسیگر ادامه داد: تیم گلساپوش یزد در 2 سال گذشته همواره با فشار هواداران و داوری در خانه برابر پارس جنوبی پیروز می شد ولی در هفته گذشته داوری نیز حریف ما نشد و موفق به کسب یک برد شیرین برابر آنها شدیم.

وی افزود: در دیدار امشب برابر نماینده آبادان نیز تمام بازیکنان بومی به میدان رفتند که این نوید آینده سازی مطلوب برای تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی است.

مسیگر یادآورشد: نصرالله شهمرداری، محمد علی نظرزاده و میلاد دریایی از جوانان جویای نام تیم پارس جنوبی هستند که در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارند.

وی اظهارکرد: بازیکنان ما امشب نمایش درخشانی داشتند که نتیجه این هنرنمایی کسب برد قاطع برابر نماینده آبادان بود.

مسیگر در ارتباط با دیدار تیمش برابر شهرداری بندرعباس نیز گفت: بازی های خارج از خانه هر کدام سختی های خاص خود را دارد.

وی افزود: تاکنون فیلم بازی حریف را ندیده ایم ولی با آنالیز نقاط ضعف و قوت آنها با هدف کسب سه امتیاز به بندرعباس سفر می کنیم.






نظـــرات شمـــا