کد خبر: 24569
تاریخ انتشار: چهارشنبه 1 خرداد 1398 - 23:35   22 May 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: دریانوردان با درخشش وحید محمودی در ضربات پنالتی به سختی موفق به شکست مهمان خود شد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، دریانوردان در ورزشگاه جاده ساحلی بوشهر میزبان شهرداری سمنان بود که این دیدار با برد دریانوردان در ضربات پنالتی به پایان رسید.


در وقت اول دریانوردان با گل علی عادلی پیش افتاد و دقایقی بعد هادی زایر ابراهیمی گل دوم تیمش را به ثمر رساند، اما عدم یارگیری مناسب بازیکنان دریانوردان باعث شد، حمیدرضا زنگنه گل اول شهرداری سمنان را به ثمر برساند و وقت اول با نتیجه دو بر یک به نفع دریانوردان به پایان رسید. چند باری نیز شاگردان طبیب‌نژاد تیر دروازه را هم به لرزه درآوردند.


در وقت دوم، رضا ندومی گل سوم دریانوردان را وارد دروازه شهرداری کرد، در ادامه بازیکنان شهرداری سمنان موقعیت های خوبی را بدست آوردند که به گل تبدیل نشدتا وقت دوم با نتیجه سه بر یک به سود دریانوردان به پایان برسد.


اما در سوم ورق به کلی برگشت و سمنانی ها موفق شدند با گلهای اسحاق مطهری نژاد و حمید زنگنه بازی را به تساوی بکشند. تا کار به وقت اضافه کشیده شود.در وقت‌های اضافه هم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا ضربات پنالتی پیروز میدان را مشخص کند ‌.


ضربه اول پنالتی توسط رضا ندومی زده شد و دروازه بان شهرداری موفق شد این پنالتی را مهار کند. بازیکنان شهرداری سمنان پنالتی اول خود را به گل تبدیل کردند. پنالتی دوم توسط هادی زایر ابراهیمی برای دریانوردان به گل تبدیل شد و وحید محمودی دروازه بان دریانوردان پنالتی دوم سمنانی ها را مهار کرد. پنالتی سوم توسط مهرداد گاوداری برای دریانوردان به گل تبدیل شد و مرتضی کاظمیان از این طرف برای شهرداری موفق به گلزنی شد. اما در ضربه پنالتی آخر حسن جوادی برای دریانوردان گلزنی کرد و باز هم وحید محمودی توانست ضربه پنالتی میلاد عرب پور از شهرداری سمنان را مهار کند تا دریانوردان در این دیدار سخت و نفسگیر به پیروزی برسد.


با توجه به برد دریانوردان در ضربات پنالتی فقط یک امتیاز از این دیدار به شاگردان طبیب‌نژاد تعلق گرفت و با این تک امتیاز، شاگردان عباس طبیب نژاد ۱۵ امتیازی شدند و با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم های پارس جنوبی بوشهر و مقاومت گلساپوش یزد در رده سوم جدول قرار گرفتند.

 

 






نظـــرات شمـــا