کد خبر: 24579
تاریخ انتشار: شنبه 4 خرداد 1398 - 08:14   25 May 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی پارس جنوبی جم در لیگ هجدهم توضیحاتی را درباره وضعیتش با این تیم ارائه کرد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مهدی تارتار طی سه سال گذشته در پارس جنوبی جم با وجود مشکلاتی که وجود داشت موفق شد نتایج خوبی با این تیم بگیرد و نام خود را به عنوان یکی از مربی کاربلد فوتبال مطرح کند. او حالا با پایان یافتن لیگ هجدهم و اتمام قراردادش با پارس جنوبی وضعیتش برای آینده روشن نیست. مشکلات مالی پارس جنوبی باعث شده تا تارتار به فکر جدایی از پارس بیفتد و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می دهد.

تارتار در پاسخ به این پرسش که آیا جدایی اش از پارس جنوبی قطعی شده، گفت: با توجه به اتفاقات دو سال گذشته که منجر به جدایی جمع کثیری از بازیکنان شد و مشکلات مالی که داریم، چاره ای جز جدایی نیست. واقعیت این است که راهی جز جدایی برای ما نمانده است.

وی ادامه داد: معادلات می گویند تیمی که سال اول حضور در لیگ برتر پنجم شده و سال دوم با زیاد شدن مشکلات مالی دوازدهم می شود، سال سوم شرایط بدتری را تجربه می کند. در این شرایط اگر بمانم احترام بین من و هواداران از بین می رود.

تارتار همچنین گفت: من به احترام هواداران خوب پارس جنوبی که ۳ سال بسیار عالی را در کنارشان داشتم دوست ندارم حرف از رفتن بزنم اما واقعا چاره ای نمانده است.

سرمربی فصل گذشته پارس جنوبی افزود: من واقعا امیدوارم مسئولان به فکرپارس جنوبی باشند. تیمی که سه سال در آن زحمت کشیدم و تا بالاترین سطح آنرا بالا آوردیم را باید از شرایط خارج کنند و نجاتش دهند. پارس جنوبی مانند فرزند من است و تحت هر شرایطی دوست ندارم شرایط بدی را تجربه کند. امیدوارم اتفاقات خوبی برای این تیم رقم بخورد./ورزش سه






نظـــرات شمـــا