کد خبر: 24858
تاریخ انتشار: جمعه 14 تیر 1398 - 15:20   5 July 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرهنگ سلیمانی از بزرگان و قدیمی های باشگاه هفتاد ساله ایرانجوان به خانه.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ سرهنگ علی سلیمانی فرمانده نیروی دریایی اسبق بوشهر و از بزرگان باشگاه ایرانجوان بوشهر و کسی که باشگاه به نامش بود و املاکی هم به ایرانجوان آورده بعد  از نزدیک به نیم قرن دوری به خانه‌اش بازگشت.

اما در کمال تعجب خبری از سهامداران این باشگاه در مراسم استقبال نبود سهامدارانی که این باشگاه قدیمی را به این حال و روز انداخته‌اند. و منم منم‌هایشان گوش همه را کر کرده است. تنها مجید و حمید چاهیبخش  و محمد اسلامپور، محمد علی درویشی (دلو) و  فرزندش سعید درویشی و امید محمدیان از هواداران متعصب این باشگاه در فرودگاه حضور داشتند.

در بدو ورود و زمانی که  از وضعیت اسفناک این باشگاه به سلیمانی توضیحاتی داده شد، همچنین وی با دفتر بسته این باشگاه روبرو شد بشدت افسوس خورد و ناراحت شد و اعتراضاتی نسبت به این سهامداران داشت و حتی در جمله ای کوتاه گفت سهامدار از کجا آمده؟

صبح روز جمعه مورخ ٩٨/٤/١٤  سرهنگ سليماني بزرگ باشگاه ايران جوان از باشگاه بدنسازي،خوابگاه،دفتر،رستوران و مسجدِ متعلق به باشگاه، كه اتفاقاً شخص ايشان ملك ٣٥٠٠ متري آنرا در آبانماه ١٣٤٤ براي ايران جوان اخذ كرده بود، ديدار كردند.

وی خواستار فعاليت در ديگر رشته هاي ورزشي و پرورش ورزشكاران بيشتري در اين باشگاه مردمي شدند. سرهنگ سلیمانی رهنمودهاي مهمي فرموده و خواهان رفع شدن كدورت ها و اختلافات شدند

شايان ذكر است كه اولين پروانه فعاليت ورزشي باشگاه ايران جوان بنام ايشان صادر شده بود

  

  

  

  

  

  






نظـــرات شمـــا