کد خبر: 24891
تاریخ انتشار: دوشنبه 17 تیر 1398 - 12:30   8 July 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: 3 بازیکن گرجستانی پس از آخرین بازیشان در مرحله پلی اف لیگ باشگاهای اروپا به تیم شاهین شهرداری بوشهر ملحق می شوند.

 

به گزارش "ورزش بوشهر" و به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ، خداکرم ایزدپناه در گفت و گویی از آخرین خبرهای تیم خبر داد و گفت : پس از انجام دو دیدار تدارکاتی با ذوب آهن اصفهان و آرمان گهر سیرجان ، روز پنجشنبه صبح آخرین جلسه تمرینی در اردوی بروجن برگزار و سپس راهی بوشهر خواهیم شد.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر افزود: پس از بازگشت به بوشهر 2 روز بازیکنان استراحت خواهند داشت و سپس از روز یکشنبه 23 تیرماه برای آماد شدن جهت حضور در تورنمنت 15 هزار شهید استان فارس راهی شیراز خواهیم شد و همچنین برگزاری یک دیدار تدارکاتی با تیم قشقایی شیراز قبل از آغاز تورنمنت نیز در دستور کار کادر فنی قرار دارد.

ایزدپناه اشاره کرد : پس از پایان تورنمنت بر اساس نوبت که داده شده به تیم مرکز ایفمارک (تست پزشکی) اول مرداد ماه راهی تهران خواهیم شد.

وی تصریح کرد: آقای ویسی در حال رایزنی می باشند تا در صورت امکان با یکی از تیمهای پرطرفدار لیگ برتر در تهران دیداری تدارکاتی 2 یا 3 مرداد برگزار کنیم.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر در خصوص ادامه فعالیت نقل و انتقالات تیم نیز توضیح داد : پس از جذب شیرزادی و صفرزاده با 3 بازیکن گرجستانی نیز به توافق رسیده ایم و منتظریم تا آخرین بازیشان را در مرحله پلی لیگ اروپا انجام داده و سپس به تیم ملحق شوند.

ایزدپناه افزود : 2 بازیکن تیم ملی جوانان نیز در تمرینات تیم حضور دارند که به احتمال فراوان جذب خواهند شد و رایزنی برای جذب چند بازیکن لیگ برتری نیز در حال انجام است.






نظـــرات شمـــا