کد خبر: 24920
تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 تیر 1398 - 13:14   10 July 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: دخالت یکی دو عضو شورای شهر بوشهر در کارهای اجرایی شاهین موجب استعفای عبدالله ویسی شد و او اردوی تیم در شهر بروجن را ترک کرده است.

 به گزارش "ورزش بوشهر"، استعفای عبدالله ویسی موجب ناراحتی طرفداران شاهین شده است. آنها در فضای مجازی از این اتفاق ابراز نگرانی کرده اند و از مدیران تیم خواسته اند به هر طریقی که شده و تا دیر نشده عبدالله ویسی را به اردوی تیم برگردانند.

 

عبدالله ویسی به دلیل هدایت تیم شاهین شهرداری بوشهر از لیگ یک به لیگ برتر از محبوبیت خاصی نزد مردم بوشهر برخوردار است؛ نکته ی دیگر که موجب افزایش محبوبیت او نزد مردم بوشهر شده اینکه در فصل پیش رو به نیروهای بومی بهاء داده است و در حال بستن یک تیم جوان است. دفعه پیش که شاهین به لیگ برتر صعود کرد مدیران تیم بیشتر روی نیروهای اسمی و پا به سن گذشته تکیه کردند که حواشی زیادی به دنبال داشت و در نهایت هم تیم به دسته اول سقوط کرد اما اینبار عبدالله ویسی در حال بستن یک تیم جوان و با انگیزه است و شاید می خواسته از شاهین شهرداری بوشهر، استقلال خوزستان دوم بسازد.  

 

علت اختلاف عبدالله ویسی و یکی دو عضو شورای شهر بر سر برخی انتخاب ها بوده است! سرمربی مستعفی شاهین شهرداری بوشهر به صراحت به دخالت در کارهای اجرایی تیم اشاره کرده است و حتی گفته اگر لازم باشد اسامی افرادی که موجب استعفای او شده اند را اعلام خواهد کرد. با توجه به درخواست اهالی فوتبال در بوشهر مبنی بر بازگرداندن عبدالله ویسی به اردوی تیم بعید به نظر مدیران شاهین با استعفای این مربی موافقت کنند.






نظـــرات شمـــا