کد خبر: 24943
تاریخ انتشار: شنبه 22 تیر 1398 - 10:50   13 July 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: شنیده‌ها حکایت از توافق پشت پرده عبدالله ویسی با استقلال خوزستان دارد و شاید همین مسئله باعث شده ویسی بوشهری‌ها را تهدید به استعفا کند.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ بر اساس شایعات و صحبتهایی که در بین اهالی فوتبال دست بدست گشته و رنگ واقعیت را بخود گرفته، عبدالله ویسی با یک تیم لیگ یکی از خوزستان به توافقاتی دست پیدا کرده و حتی بازیکنان مورد نظر خود را نیز به آن تیم خوزستانی آورده.

این در حالیست که تمام تیمهای لیگ برتری تیمهای خود را بسته و به اردو رفته اند ، هنوز تکلیف دیگر تیم استانی مشخص نیست و طرفداران دو آتیشه ی این تیم در بلاتکلیفی هستند.

بر اساس شنیدها از منبع موثق ،تنش بین ویسی و اعضا شورای شهر بر سر مدیر رسانه ای و ادعاهایی که این مربی جهت دخالت شورا در کار و کادر فنی دارد، یکی از اعضا شورای شهر با تایید نکردن این خبر اذعان داشت که ویسی بدلیل نداشتن رقیب در تیم شاهین خواستهایی داشت که اکثریت اعضای شورا زیر بار آن نرفت، به همین خاطر انتخاب مدیر رسانه ای از طرف شورا را بهانه ای جهت قهر و خروج از اردوی شاهین در بروجن برای قلمداد کرد.

بر اساس همین منبع موثق، عبدالله ویسی صحبتهایی را قبل از این جریانات با تیم استقلال خوزستان داشته و حتی بازیکنان مورد نظر خود را نیز برای این تیم انتخاب نموده






نظـــرات شمـــا