کد خبر: 24951
تاریخ انتشار: یکشنبه 23 تیر 1398 - 12:45   14 July 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: تیم شاهین شهرداری بوشهر برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه شیراز راهی این شهر شد.

 به گزارش "ورزش بوشهر"، عبدالله ویسی سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر که پیش از این از سمت خود استعفاء کرده بود در این سفر تیمش را همراهی کرد. در این تورنمنت علاوه بر شاهین شهرداری بوشهر تیم های فجر سپاسی، گل گهر سیرجان و پارس جنوبی جم حضور خواهند داشت.

 

شاهینی ها احتمالا قبل از این تورنمنت مصاف دوستانه ای هم با تیم قشقایی شیراز خواهند داشت. بر اساس مجوزی که وزارت کشور صادر کرده است شهرداری بوشهر می تواند در فصل جاری از تیم شاهین حمایت کند اما در پایان فصل باید امتیاز تیم را به بخش خصوصی واگذار کند. خبر دیگر در مورد شاهین اینکه بازی های خود را احتمالا در استادیوم تازه تاسیس بوشهر برگزار خواهد کرد که از نظر امکانات سخت افزاری شرایط بهتری به نسبت استادیوم شهید بهشتی بوشهر دارد.

 

هافبک فصل گذشته سایپا از امروز به اردوی تیم جدیدش در شیراز اضافه خواهد شد.

 

بارانی که فصل پرماجرایی را در لیگ هجدهم با تغییرات پیاپی پشت سر گذاشت، اکنون امیدوار است در تیم جنوبی به روزهای اوج خود بازگردد.

 

صادق بارانی که بعد از چندین فصل حضور در پیکان و دریافت بازوبند کاپیتانی این تیم، در لیگ هجدهم از جمع خودروسازان جدا شد و راهی تیم نساجی شد، بعد از آن به تهران بازگشت و اینبار پیراهن تیم سایپا را بر تن کرد. او البته در پایان فصل از جمع نارنجی پوشان نیز جدا شد و در ابتدای این فصل به شاهین بوشهر پیوست.

 

بارانی امروز به اردوی تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر در شیراز اضافه خواهد شد و باید دید چه سرنوشتی در انتظار او در جمع شاهینی‌ها خواهد بود.






نظـــرات شمـــا