کد خبر: 25105
تاریخ انتشار: شنبه 12 مرداد 1398 - 22:16   3 August 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: گلساپوش یزد با پیروی مقابل پارس جنوبی بوشهر هم انتقام شکست دور رفت را گرفت، هم یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر شد

به گزارش "ورزش بوشهر، تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر امشب از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در فینالی زود رس و تمام عیار در ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر میزبان تیم صدرنشین مقاومت گلساپوش یزد بود که این دیدار با نتیجه تلخ سه بر یک به سود یزدی ها به پایان رسید.


وقت اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. در وقت دوم ابتدا مقاومت گلساپوش توسط عباس رضایی به گل رسید. در ادامه حمید میهن دوست گل تساوی را به ثمر رساند و این وقت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در وقت سوم پارس جنوبی عظش بیشتری برای رسیدن به گل داشت و حملاتی را روی دروازه گلساپوش ترتیب داد که با بدشانسی به گل تبدیل نشد. تا اینگه یزدی ها سعی در مدیریت بازی داشتند برخلاف جریان بازی، توسط جواد دهقانی زاده گل دوم را به ثمر رساند. بعد از این گل بازیکنان پارس که بدنبال گل تساوی بودند حملات همه جانبه تری را روی دروازه گلساپوش تدارک دیدند که در بهترین موقعیت در دو دقیقه مانده به پایان وقت سوم، بازیکنان گلساپوش روی مسلم مسیگر مرتکب خطای پنالتی شدند، که پنالتی مسیگر بعد از برخورد به تیر دروازه راهی اوت شد. در فاصله یک دقیقه به پایان بازی ایمان میرشمسی بازیکن جوان گلساپوش با ضربه ای زیبا تیر خلاص را زد و گل سوم را وارد دروازه پارس جنوبی کرد تا این دیدار با برتری سه بر یک یزدی ها به پایان برسد.

 

مقاومت گلساپوش یزد با این برد ضمن جبران شکست دور رفت، 40 امتیازی و فاصله خود را در صدر جدول با پارس جنوبی بوشهر به 5 امتیاز در شش هفته به پایان رقابت ها افزایش داد. پارس جنوبی بوشهر با 35 امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند.

 

حاشیه؛ 

در ابتدای این دیدار تور یکی از دروازه ها پاره بود و بعد از درست کردن تور بازی آغاز شد.
عباس هاشم پور سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به همراه دستیار خود در تماشاگران حضور داشت و بازی را از نزدیک تماشا کرد.
علی نادری سرمربی پارس جنوبی بدلیل محرومیت سه جلسه ای که داشت از روی سکوها و پشت نیمکت تیمش دستورات تاکتیکی را به بازیکنانش گوشزد میکرد.
استقبال نسبتا خوبی از این دیدار به عمل آمده بود.
مصطفی کیانی بازیکن پارس جنوبی که در بازی قبل کارت زرد دریافت کرده بود و این دیدار را از دست داد بود بازیکنی که نبودش در این دیدار حیاتی بشدت احاساس شد. وی به همراه کودک خردسال خود بازی را از نزدیک تماشا و با عباس هاشم پور نیز خوش و بشی داشت.
بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی بوشهر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.
ماکسیم کوویلیتایا دروازه بان گرجستانی شاهین شهرداری بوشهر به همراه محمدحسین هوپناه دیگر دروازه بان شاهین که تسلط خوبی نیز به زبان انگلیسی دارد بازی را از نزدیک تماشا کردند.
بازیکنان مقاومت گلساپوش یزد در چند مرحله دچار مصدومیت شدند که باعث متوقف شدن بازی شد که این امر به مذاق هواداران خوش نیامد و اعتراضاتی را داشتند.
.بعد از گل سوم گلساپوش تور دروازه مقابل پاره شد






نظـــرات شمـــا