کد خبر: 25118
تاریخ انتشار: دوشنبه 14 مرداد 1398 - 08:10   5 August 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت:‌فوتبال بدون دریافت حق مسلم خود هر روز فقیرتر و بیچاره‌تر می‌شود.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ بهرام رضاییان در مورد شرایط باشگاه پارس جنوبی و مشکلات مالی، اظهار داشت: پیگیری‌هایی برای حل مشکلات مالی انجام داده‌ایم و به ما قول دادند ظرف چند روز آینده مشکلات حل می‌شود.

وی در مورد اینکه فراز کمالوند گفته بود من برخلاف رضائیان به این جلسات و قول‌ها خوشبین نیستم، اظهار داشت: بله ایشان گفت مثل من به جلسات خوشبین نیست اما در هر صورت ما پیگیری‌ها را انجام دادیم و مشکلات حل می‌شود. هر چند هنوز برای فصل جدید هیچ پرداختی به بازیکنان نداشته‌ایم و تلاش می‌کنیم تا مشکلات را هر چه سریع‌تر حل کنیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مورد اینکه بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتر بدهکارند و شرایط مناسبی ندارند، گفت:فوتبال همین است. تا زمانی که حق قانونی و مسلم فوتبال به آن پرداخت نشود وضعیت همینگونه خواهد بود و فوتبال هر روز فقیرتر و بیچاره‌تر می‌شود. به ما می‌گویند فوتبال نباید از دولت کمک بگیرد ما هم قبول می‌کنیم اما حقوق مسلم دیگر فوتبال چه می‌شود؟ حق پخش تلویزیونی بخش عمده درآمد باشگاه‌ها را تشکیل می‌دهد که از آن سودی نمی‌بریم و دریافتی نداریم. بحث جذب حامیان مالی هم با توجه به شرایط موجود خیلی درآمد زا نیست. تبلیغات محیطی هم مبلغ کمی درآمد دارد.

رضائیان در مورد اینکه فوتبال می‌تواند حق خود را از تلویزیون بگیرد گفت: بارها و بارها این صحبت‌ها انجام شده است. صحبت از راه ندادن دوربین‌ها و … انجام شد اما این قضایا دیگر لوث شده است. فوتبال هر سال بدتر از سال قبل می‌شود. شک نکنید که مشکلات مالی بر روی کیفیت فوتبال ما هم تاثیر می‌گذارد. با شروع مسابقات تیم‌ها به جای آنکه روی مسائل فنی تمرکز کنند تمام توجهشان به مسائل مالی می‌رود و حواشی ایجاد می‌شود. اما ما تلاش می‌کنیم تا مشکلات مالی را ظرف چند روز آینده برطرف کنیم.

وی در مورد اینکه ورزشگاه تختی شهر جم برای بازی‌های لیگ برتر آماده شده یا نه، گفت: قراردادهای تجهیز ورزشگاه امضا شده است. رئیس اداره کل ورزش و جوانان شهر جم هم اعلام کرد که تا ۹۵ درصد ورزشگاه آماده شده و فکر می‌کنم در این ورزشگاه میزبان حریفان خود در لیگ برتر خواهیم بود.

فارس






نظـــرات شمـــا