کد خبر: 25120
تاریخ انتشار: سه شنبه 15 مرداد 1398 - 12:30   6 August 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: ایرانجوانی های بدنبال تشکیل مجمع و همچنین اوردن اسپانسر برای این باشگاه قدیمی هستند.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ زمان به سرعت برای ایرانجوانی‌ها در حال سپری شدن است اما همچناناین باشگاه قدیمی اندرخم یک کوچه است. در حالی که زمان اندکی برای شروع مسابقات لیگ دسته دوم باقی مانده است و بیشتر تیم های حاضر در این لیگ در حال آماده سازی خود بسر می برند اما از ایرانجوان خبری نیست و به نظر می رسد سناریوی هر سال این تیم باز هم در حال تکرار شدن می‌باشد!

 

در حالی که مسئولین ایرانجوان در ابتدای تابستان بدنبال کم کردن سهامداران این باشگاه و رسیدن به 9 نفر بودند ولی با تشکیل مجمع نتوانستند به این نتیجه برسند تا در نهایت تصمیم گرفته شد در غیاب آنها این امر صورت گیرد اما خبر می‌رسد با توجه به مشکل قانونی و همچنین اساسنامه باز هم نتوانستند این کار را انجام دهند.

تا ایرانجوانی‌ها در جدیدترین حرکت خود با ارسال نامه به سهامداران موسسه فرهنگی و ورزشی ایرانجوان بوشهر بدنبال تشکیل مجمع در تاریخ 19مردادماه 98 هستند که دستور کار اول این مجمع توافق در جهت کم کردن تعداد سهامداران این باشگاه است که با توجه به شرایط قابل رویت می‌توان گفت نباید منتظر چنین اتفاقی بود.

اما دستور کار دوم این مجمع، ایجاد تغییراتی در اساسنامه می‌باشد که اگر تعداد به نِصف به اضافه یک برسد اینکار صورت می‌گیرد که احتمال انجام گرفتن آن بیشتر از دستور کار اول می‌باشد.

 

خبر دیگر از این باشگاه این است که طی روزهای گذشته مذاکرات خوبی میان علی وزیری مدیرعامل باشگاه با نصرالله باستین مالک تیم فوتبال پدیده بوشهر صورت گرفته است تا وی سکاندار قرمزهای بوشهری در فصل جاری لیگ دسته دوم شود. با اینکه توافقات ضِمنی خوبی صورت گرفته بود اما خبر می‌رسد برخی در پِی کارشکنی در این اتفاق خوب برای ایرانجوان بوشهر هستند و گویا رأی باستین برای آمدن به ایرانجوان را نیز زده‌اند. باید دید مسئولین ایرانجوان در نهایت برای فرار از مشکلات مالی و حضوری آبرومند در لیگ دسته دوم کشور چه کاری صورت می‌دهند.






نظـــرات شمـــا