کد خبر: 25141
تاریخ انتشار: یکشنبه 20 مرداد 1398 - 21:38   11 August 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: «علیرضا بیرانوند» دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در بوشهر از استواریکم «افشین مهدویان» مامور نیروی انتظامی عذرخواهی کرد.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ دروازه‌بان پرسپولیس در این آیین گفت: برخورد نامناسبم با مامور یگان امداد ناجا در حاشیه بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم به دلیل فضای پراسترس بازی نهایی لیگ اتفاق افتاد که این یک رفتار ناشایست بود.

علیرضا بیرانوند افزود: همواره خود را قدردان تلاش های ماموران خدوم نیروی انتظامی می‌دانم و چنین رفتاری بدون سوء نیت و تنها ناشی از استرس بازی پایانی لیگ بوده است.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه در یک برنامه تلویزیونی به طور رسمی در حضور مردم از مجموعه پرتلاش و زحمتکش ناجا عذرخواهی کردم با این حال اکنون نیز به صورت حضوری به بوشهر آمدم تا از مامور ناجا عذرخواهی کنم و دست وی را می‌بوسم.

جانشین معاون حقوقی و امور مجلس ناجا گفت: نیروی انتظامی تامین کننده نظم، امنیت، آسایش و آرامش مردم در جای جای میهن اسلامی است.

سردار سلیمان ملک زاده افزود: ورزشکاران همیشه حامی امنیت بوده و یک پای امنیت، ورزشکار، باشگاه و هواداران هستند که کمک می‌کنند امنیت مطلوبی در مسابقات و فضاهای ورزشی ایجاد شود.

وی ادامه داد: گاهی اوقات یک اتفاق کوچک بازتاب بسیار منفی دارد و ما هیچ وقت انتظار نداریم یک ورزشکار شاخص به عنوان الگو چنین رفتاری در مقابل پلیس داشته باشد و انتظار است که این افراد کمک کنند که فضای امنیت و آرامش برقرار و پایدار باشد.

ملک زاده بیان کرد: همکاران ما در نیروی انتظامی تلاش می‌کنند تا به بهترین نحو ممکن امنیت و آرامش ورزشکاران و تماشاگران در مسابقات ورزشی را تامین کنند.

وی تاکید کرد: وقتی رفتار مثبت یا منفی توسط یک ورزشکار ملی و اسطوره شکل می‌گیرد، بازتاب‌های فراوانی در فضای داخلی و خارجی دارد.

ملک زاده گفت: امروز ورزشکارانی متدین و ارزشی در جامعه داریم که الگوی نوجوانان و جوانان هستند.

در حاشیه دیدار تیم پرسپولیس و پارس جنوبی در ۲۶ اردیبهشت ماه امسال در ورزشگاه تختی شهرستان جم استان بوشهر، کلیپی از برخورد ناشایست علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس با مامور نیروی انتظامی حین انجام وظیفه در فضای مجازی منتشر شد.

در این فیلم نشان می‌دهد مامور پلیس پیش از برخورد نامناسب بیرانوند، در حال سلفی گرفتن با"سید جلال حسینی" کاپیتان سرخپوشان بوده و هیچ حرکت دیگری انجام نداده است.

در این ارتباط بیرانوند همراه با سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس و حسین ماهینی بازیکن بوشهری این تیم با حضور در بوشهر از مامور نیروی انتظامی عذرخواهی کردند.






نظـــرات شمـــا