کد خبر: 26454
تاریخ انتشار: جمعه 15 آذر 1398 - 23:02   6 December 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: طی هفته پیش رو درصدی دیگر از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت خواهد شد.

به گزارش «ورزش بوشهر» به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر؛ خداکرم ایزدپناه اظهار داشت: هم اکنون تیم در شرایط خوبی بسر می برد و تلاش بازیکنان در بازی با تراکتور سازی ستودنی بود و خوشبختانه شرایط فنی تیم با درایت کادر فنی با پیشرفت بالایی روبرو شده است.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر در خصوص پرداخت‌های مالی به بازیکنان و کادر فنی نیز گفت : تا کنون ۲۰ درصد مبالغ قراردادها پرداخت شده و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و مساعدت رئیس و اعضای شورای شهر ، شهردار و معاونت مالی شهرداری و پیگیری‌های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره طی هفته پیش رو درصدی دیگر از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت خواهد شد.

ایزدپناه در ادامه عنوان کرد : از هواداران عزیز که در سخت ترین شرایط هم تیمشان را تنها نگذاشته اند نهایت تشکر دارم و امیدوارم روز سه شنبه نیز همچون گذشته در دیدار با صنعت نفت آبادان ، تیمشان را با حمایتی همه جانبه و پرشور برای کسب یک پیروزی شیرین همراهی کنند.

وی در پایان تاکید کرد : پیگیری‌های تلفنی بابت رایگان اعلام شدن بازی شاهین شهرداری بوشهر و صنعت نفت آبادان انجام شده و صبح روز شنبه نیز نامه کتبی باشگاه به سازمان لیگ آزادگان ارسال می شود تا با هماهنگی با هیات فوتبال استان بوشهر و موافقت سازمان لیگ این موضوع نیز محقق شود.






نظـــرات شمـــا