کد خبر: 26476
تاریخ انتشار: یکشنبه 17 آذر 1398 - 23:14   8 December 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ معاون فرهنگی باشگاه فرهنگی ورزشی ایرانجوان بوشهر گفت: حضور این تیم در ادامه مسابقات لیگ دسته ۲ فوتبال کشور به دلیل بدهی‌های مالی در اما و اگر است.

 

به گزارش «ورزش بوشهر»؛ علی حسن ابراهیمی افزود: تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر هم اکنون چهار میلیارد ریال به کمیته تعیین وضعیت و نزدیک به ۸۰ میلیون ریال بدهی نیز به هیات فوتبال استان دارد.

 

وی بیان کرد: در این ارتباط از هیات فوتبال استان بوشهر انتظار داریم به ایرانجوان اجازه حضور در مسابقه هفته جاری را بدهد تا در روند امتیازگیری تیم خللی ایجاد نشود.

 

حسن ابراهیمی یادآور شد: ایرانجوان بوشهر روی کمک هفت میلیارد ریالی شهرداری نیز حساب ویژه‌ای باز کرده‌است که اکنون با توجه به قادر نبودن شهرداری بوشهر به پرداخت این کمک باشگاه ایرانجوان در تنگنای شدیدی قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: ایرانجوان در حالی دچار این وضعیت شده‌است که روز دوشنبه هفته جاری دیداری حساس در پیش دارد و با پیروزی در این دیدار می‌تواند زمینه‌ساز قهرمانی نیم فصل شود.

 

حسن ابراهیمی گفت: با این حال از هواداران ایرانجوان نیز انتظار داریم در صورت صدور مجوز بازی این تیم حضوری پرشور داشته باشند و تیم را برای رسیدن به عنوان قهرمانی نیم فصل کمک کنند./ایرنا






نظـــرات شمـــا