کد خبر: 26483
تاریخ انتشار: دوشنبه 18 آذر 1398 - 14:45   9 December 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ مربی صنعت نفت آبادان گفت: شاهین و صنعت دو تیم جنوبی با توجه به شناختی که از هم دارند بازی جذاب خواهد بود و ما برای کورس قهرمانی و شاهین بای ماندگاری تلاش خواهد کرد.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ بهنام سراج پیش از ظهر امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی شاهین شهرداری بوشهر و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: مدیریت خوب باشگاه و کنار آن آمدن اسکوچیچ که توان فنی بالایی دارد عاملی بوده که امسال شاهد صنعت نفتی متفاوت با سال قبل باشیم.

 

مربی صنعت نفت آبادان گفت: با بررسی بازیهای قبلی شاهین این تیم با آمدن مربی جدید متحول شده و تیم خوبی نشان داده ولی ما هم صنعت نفت هستیم و تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم.

 

وی بیان داشت: شاهین و صنعت دو تیم جنوبی با توجه به شناختی که از هم دارند بازی جذاب خواهد بود و ما برای کورس قهرمانی و شاهین بای ماندگاری تلاش خواهد کرد.

 

سراج گفت: اسکوچیچ شناخت خوبی نسبت به فوتبال ایران خصوصاً لیگ‌های یک و نیز شناختی خوبی از شاهین دارد.

مربی صنعت نفت آبادان گفت: 80 درصد تیم از استان خوزستان هستند ضمن اینکه چند بازیکن شمالی خوبی هم داریم.

 

وی با اشاره به میزان پرداختی به بازیکنان این تیم اظهار داشت: در این مدت 18 درصد پرداخت کردیم که بین بازیکنان تقسیم شده که این ناچیز است و آقای عیسی زاده تمام تلاش خود را برای پرداخت مالی بازیکنان خواهد کرد.

سراج با اشاره به محرومان تیم صنعت نفت آبادان در بازی مقابل شاهین بوشهر گفت: در بازی فردا اهل شاخه و سالاری را نخواهیم داشت.






نظـــرات شمـــا