کد خبر: 30640
تاریخ انتشار: شنبه 21 دی 1398 - 11:05   11 January 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ در ادامه تغییراتی که در کادر فنی و بازیکنان باشگاه امید گناوه صورت پذیرفت هیئت مدیره این باشگاه نیز دستخوش تغییرات اساسی داد.

 

به گزارش ورزش بوشهر؛ با تغییراتی که در هیئت مدیره انجام گرفت مصوب شد که اعضای هیئت مدیره جدید را محمد فریدونی, رحیم خضری, یوسف عبداللهی, سیدناصر گمارون, کاظم خضری, صادق عبداللهی, اکبر خرم آبادی, سید محسن موسوی و مجید مظفری تشکیل دهند و *عبدالحمید خدری, حسن عرب زاده و غلامعلی محسنی فرد* از هیئت مدیره باشگاه کنار گذاشته شدند.

تغییرات هیات مدیره بدلیل عدم تامین هزینه های باشگاه و محقق کردن وعده های بعضی از اعضای هیات مدیره اعلام شده است.

همچنین یوسف عبداللهی, محمد فریدونی و سید محسن موسوی به عنوان کمیته انضباطی باشگاه امید گناوه مشخص شدند و مدیرعامل باشگاه کما فی سابق محمد فریدونی و رئیس هیئت مدیره سید محسن موسوی هستند. 

سید محسن موسوی رییس هیات مدیره باشگاه امید گناوه در مورد اتفاقات و تغییرات اخیر باشگاه امید گناوه گفت: بنده علی‌رغم میل باطنی و با توجه به سیر نزولی که طی چند سال اخیر گریبان گیر فوتبال شهرستان بوده و با توجه به قول و قرارهایی که بعضی از مسئولین در تامین منابع مالی داده بودند حاضر به پذیرش ریاست هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی امید گناوه شدم ولی متاسفانه نیم‌فصل اول را با مشکلات فراوان و فقط با وعده و قول هایی که هیچ وقت محقق نشد سپری کردیم ولی با این اوصاف توانست این تیم را در میانه جدول رده بندی لیگ فوتبال نگه داریم.

به همین دلیل من و تعدادی از اعضای هیئت مدیره در اواسط نیم‌فصل به این نتیجه رسیدیم که می‌بایست تغییراتی در کادر فنی و کادر مدیریتی باشگاه اعمال شود و بر اساس همین تغییرات اساسی را آغاز کردیم و کادر فنی تغییر داده و تعدادی از بازیکنان از لیست خارج و بازیکنان جدید را جایگزین نمودیم و تغییرات جدیدی نیز در هیئت مدیره باشگاه صورت گرفت تا جان تازه‌ای به جسم مجروح و بیمار فوتبال شهرستان داده باشیم. 

از تمامی کسانی که تا امروز در کنار ما باشگاه امید را در لیگ دو فوتبال کشور یاری کرده اند سپاسگزاریم و از مسئولین شهرستان به خصوص جناب مهر جو فرماندار محترم, تمامی اعضای شورای اسلامی شهر, شهردار عزیز و همه سازمان‌ها و نهادها انتظار داریم که تنها نماینده شهرستان در لیگ دو فوتبال کشور را تنها نگذارند. 

واقعیت امر این است که برای داشتن جامعه سالم باید افراد سالم تربیت شود و این وظیفه همه است که کمک کنند تا این مهم صورت بگیرد. 

امیدوارم که همه دلسوزان ورزش با باشگاه همکاری کنند و شاهد موفقیت نماینده شهر در فوتبال کشور باشیم.






نظـــرات شمـــا