کد خبر: 31800
تاریخ انتشار: چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 14:38   19 February 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ با اعلام کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، پنجره دو دوره از نقل و انتقالات باشگاه سایپا بسته شد.

 

به گزارش ورزش بوشهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پی شکایت باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از باشگاه ساپیا،  کمیته وضعیت اعلام کرد: این باشگاه از ثبت قرارداد با هر بازیکن جدیدی (اعم از بازیکن داخلی و بین المللی) به مدت دو دوره زمانی کامل و متوالی نقل و انتقالات محروم می گردد. همچنین محمد صادق بارانی به محرومیت چهار ماهه از شرکت در بازیهای رسمی (اعم از باشگاهی و ملی) محکوم شد.

 

همچنین باشگاه سایپا و صادق بارانی به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت غرامت و پرداخت مبلغ 5 میلیون و 450 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان و مبلغ 14 میلیون و 550 هزار ریال مابه التفات بابت هزینه دادرسی در حق فدراسیون فوتبال محکوم شد.

 

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 

 

عبدالصمد ابراهیمی وکیل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت:

به عنوان وکیل شاهین بوشهر در پرونده فسخ یکطرفه صادق بارانی تمایل داشتیم موضوع از طریق مصالحه حل شود اما به هر دلیلی آقای بارانی تمایلی نشان نداد.

او ادامه داد: آقایان مسیگر مدیرعامل باشگاه و ایزدپناه سرپرست تیم از همان ابتدا به من گفتند دنبال محرومیت کسی نیستیم و بهتر است موضوع با مصالحه حل شود . ما هم این روند را در نظر داشتیم ولی ناچار به پیگیری قانونی شدیم و از همان ابتدا هم گفتیم تابع تصمیم کمیته وضعیت هستیم.

ابراهیمی در پایان درباره اینکه آیا الان امکان مصالحه وجود دارد اظهار داشت: من به صورت دوستانه وافتخاری وکالت تیم هم استانی را بر عهده داشتم و در این مرحله کار من با توجه یه صدور به اتمام رسیده است.بقیه موارد با مدیران باشگاه است و هرگونه توافقی باید با نظر آنها باشد.






نظـــرات شمـــا