کد خبر: 31841
تاریخ انتشار: جمعه 9 اسفند 1398 - 21:20   28 February 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ سرمربی پارس جنوبی بعد از پیروزی روحیه بخش تیمش مقابل تراکتور ابراز امیدواری کرد این روند ادامه داشته باشد.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"، هومن افاضلی، سرمربی پارس جنوبی جم که در دیداری حساس توانست تراکتور را شکست دهد و موقعیت تیمش را در جدول رده بندی بهبود بخشد، درباره این بازی اینطور گفت:ابتدا باید تشکر کنم از مسوول چمن ورزشگاه و کسانی که زحمت می کشند در این رابطه. متاسفانه مراسمی برگزار شد که چمن را خراب کرد اما زحمت کشیدند و آن را به بازی رساندند. مساله بعدی درباره غیبت تماشاگران بود که ما سه بازی خارج از خانه را طی هفته های اخیر برگزار کردیم. امیدوار بودیم مقابل تماشاگران بازی کنیم و این را باید بگویم که فوتبال بدون هوادار معنا ندارد. خوشحالم بازی را بردیم اما ناراحتم که نتوانستیم در کنار هواداران جشن بگیریم. امیدوارم خیلی زود این مساله حل شود.

 

وی با اشاره به انتقاد سرمربی تراکتور گفت: این را باید بگویم که تراکتور یکی از بهترین تیم های لیگ است. بازیکنان فوق العاده ای دارد. من با بسیاری از انها در تیم ملی و المپیک کار کردم و فوتبالیست های قابلی دارد. یک مربی جوان و خوب هم دارد و بهرحال کسی که در فوتبال می برد خوشحال است و تیمی که باخت ناراحت است. امروز ما بردیم و تراکتور نتوانست امتیاز کسب کند و فشار روی آقای الهامی زیاد است. من خرده نمی گیرم و ایشان تحت فشار است. شاید من هم روزی ببازم تحت فشار حرفی بزنم گله مند باشم. از تیم داوری هم باید تشکر کنم و منصفانه سوت زدند. اما شاید در بعضی صحنه‌ها می توانستند بهتر تصمیم بگیرند. ما در انتهای هر دو نیمه صاحب موقعیت بودیم اما سوت پایان بازی زده شد. من اما این شرایط را می‌پذیرم و به آنها احترام می‌گذارم. برای تیم بزرگ تراکتور هم آرزوی موفقیت می کنم.

 

افاضلی ابراز امیدواری کرد روند تیمش در کسب نتیجه ادامه یابد و آنها موفق به کسب امتیازات بقا شوند: ما بازی قبلی هم این نمایش را داشتیم ولی متاسفانه از فرصت ها سود نبردیم. در این بازی هم فرصت های خوبی داشتیم. امروز توپ گل شد و در ادامه تمرکز خوبی داشتیم. ما دنبال این هستیم تا بازی به بازی بهتر شویم. هر کس در این جمع نباشد ضرر خواهد کرد و این سبک بازی ما ادامه خواهد داشت. ما در نیم فصل اول یک برد داشتیم و تلاش ما این است که فاصله بردها را کمتر کنیم. در نیم فصل دوم باید بیشتر برنده باشیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.






نظـــرات شمـــا