کد خبر: 35901
تاریخ انتشار: جمعه 15 فروردین 1399 - 17:46   3 April 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ با گسترش ویروس کرونا در جهان و با توجه به ممنوعیت برخی پرواز‌های بین‌المللی فعلا امکان بازگشت میشو کریستیچوویچ به ایران نیست.

   

به گزارش ورزش بوشهر؛ اگر سازمان لیگ فوتبال ایران زمان مشخصی را در آینده نزدیک برای از سرگیری مسابقات اعلام کند، میشو کریستیچوویچ، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر نمی‌تواند به ایران برگردد و روی نیمکت تیمش بنشیند، با گسترش ویروس کرونا در جهان و با توجه به ممنوعیت برخی پرواز‌های بین‌المللی فعلا امکان بازگشت میشو کریستیچوویچ به ایران نیست.

 

به این ترتیب با توجه به شرایط موجود امکان آغاز دوباره تمرینات با حضور سرمربی برای این تیم حتی در صورت شروع مسابقات امکان ندارد.از طرفی دو بازیکن گرجستانی این تیم هم امکان بازگشت به ایران ندارند و این کار را برای تیمی که برای بقا در لیگ برتر دست و پا می‌زند سخت می‌کند.شاهین جزو باشگاه‌هایی است که برای بازیکنان خود تمرینات انفرادی در نظر نگرفته و میشو هیچ برنامه‌ای نداده است چراکه اعتقادی به تمرینات انفرادی ندارد. 

 

به نظر می‌رسد شاهینی‌ها مایل هستند با توجه به شرایط موجود لیگ برگزار نشود و در همین مرحله مسابقات به پایان برساند چون مشخص نیست سرمربی آنها چه زمانی می‌تواند از کشورش خارج شود و به ایران برگردد./فوتبال برتر






نظـــرات شمـــا