کد خبر: 37984
تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 - 00:45   29 April 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ رئیس شورای شهر بوشهر در گفتگو با روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری مطرح کرد : هواداران شاهین اطمینان داشته باشند به سرنوشت این تیم پرهوادار مثل آنها حساس هستیم / به تعهدات خود نسبت به کادر فنی ، بازیکنان و هواداران پایبند هستیم.

  

به گزارش ورزش بوشهر بوشهر ، دکتر دهدار در گفتگویی در مورد موارد مطرح شده در خصوص سرنوشت فصل آینده تیم شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت : با توجه به قانون از ابتدای فصل شهرداری اجازه تیمداری نداشت اما با پیگیریهای متعدد و مستمری که در ابتدای فصل با همراهی مسئولان استان انجام دادیم ، موفق شدیم مجوزی یکساله برای تیمداری بگیریم و هم اکنون برای فصل آینده به دنبال راهکارهایی برای حفظ نام بزرگ شاهین هستیم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در ادامه گفت : هواداران عزیز شاهین اطمینان داشته باشند به سرنوشت این تیم پرهوادار مثل آنها حساس هستیم و قطعا برای فصل آینده در لیگ برتر به دنبال راهکار و واگذاری به شخص حقیقی و یا حقوقی معتبر و با شرط حفظ نام شاهین و حضور تیم در بوشهر خواهیم بود و در این خصوص دقت نظر و حساسیت لازم را خواهیم داشت . حتي تلاش خواهيم كرد در صورت امكان سهام باشگاه به هواداران عزيز واگذار گردد. 

 

وی اذعان داشت : همچون سالهای گذشته که صعودهای شیرینی برای تیم شاهین شهرداری بوشهر رقم خورد امسال هم در صورت ادامه رقابتها ؛ شك نفرماييد حمایت قاطع خود را از تیم خواهیم داشت و تا کنون نیز از لحاظ مالی مجموعه شورای شهر و شهرداری به تعهدات خود عمل کرده اند و سعی داریم با همین جدیت حمایت ها ادامه داشته باشد تا با همتی گروهی و تحولی که در نیم فصل دوم با پیگیریهای کادر مدیریتی ، سرپرستی و همچنین درایت کادر فنی جدید و تلاش بازیکنان و حمایت همیشگی هواداران در تیم بوجود آمد، سهمیه استان در لیگ برتر حفظ شود.

 

دکتر دهدار تاکید کرد : مالک اصلی تیم هواداران هستند و قطعا برای حفظ نشاط اجتماعی و تاثیری که نام شاهین و پیروزی هایش در روحیه مردم و جامعه دارد تمام تلاش خود را به خرج خواهیم داد تا این سرمایه ارزشمند ورزشی و اجتماعی کماکان ادامه حیات دهد.






نظـــرات شمـــا