کد خبر: 40048
تاریخ انتشار: شنبه 24 خرداد 1399 - 12:26   13 June 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ ریو آوه با درخشش و گلزنی ستاره ایرانی خود مقابل موریرنسی به برتری رسید.

 به گزارش "ورزش بوشهر"، در یکی از مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر پرتغال، تیم ریو آوه که مثل تمام بازی‌های اخیرش مهدی طارمی را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه شب مقابل تیم رده نهمی موریرنسی قرار گرفت.

 

در حالی که بازی با تساوی بود، در دقیقه ۳۴ تیزهوشی مهدی طارمی و پنالتی‌ای که روی او اتفاق افتاد، موجب شد تا ریو آوه به گل اول مقابل موریرنسی دست پیدا کند.

 

تک گل طارمی تا پایان مسابقه پابرجا ماند و در نهایت ریو آوه موفق شد شکست هفته قبل خود را جبران کرده و به برتری یک بر صفر مقابل موریرنسی برسد تا ۴۱ امتیازی شده و به رده ششم جدول لیگ برتر پرتغال صعود کند.

 

ملی پوش ایرانی ریو آوه که تا پیش از این بازی هشت گل زده و یک پاس گل داده بود، مقابل موریرنسی توانست گل شماره ۹ خود در این فصل را به ثمر رساند و برای ششمین بار در لیگ برتر پرتغال پنالتی بگیرد.

 

طارمی با گلزنی در این مسابقه، تبدیل به نخستین بازیکن فوتبال ایران شد که پس از شیوع کرونا و شروع دوباره بازی‌ها، موفق به گلزنی می‌شود و تیمش را به سه امتیاز مهم می‌رساند.

 

ستاره ایرانی ریو آوه پس از درخشش مقابل موریرنسی و عملکردی که با ۴ برتری در دوئل‌های زمینی، ۴ برتری در نبردهای هوایی، ۳ بار گرفتن خطا، یک شوت خارج از چارچوب، گرفتن پنالتی و زدن گل داشت، به‌عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد و جایزه خود را دریافت کرد.

 

ادامه درخشش و نهمین گل طارمی در شرایطی به ثمر رسید که این روزها بیشتر از همیشه بحث انتقال او در پایان فصل به تیم‌هایی همچون بنفیکا شنیده می‌شود و باید منتظر جابه‌جایی بزرگ او پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر پرتغال باشیم.

    






نظـــرات شمـــا