کد خبر: 40053
تاریخ انتشار: دوشنبه 26 خرداد 1399 - 14:38   15 June 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: بازیکنان شاهین بوشهر پس از مدت ها شارژ مالی شدند و حالا با آرامش بیشتری می توانند به کارشان ادامه دهند.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"، نادر مظفری نژاد قائم مقام باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفتگویی در خصوص پرداخت 15 درصدی قرارداد بازیکنان و دیگر عوامل باشگاه اظهار داشت : با هماهنگی های به عمل آمده و تصمیم هیات مدیره و همچنین حمایتهای شهرداری و شورای اسلامی شهر بوشهر 15 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و عوامل باشگاه پرداخت شد تا با این پرداخت مجموع پرداختی از ابتدای فصل تا کنون به 65 درصد برسد.


قائم مقام و خزانه دار باشگاه شاهین شهرداری بوشهر که با سایت باشگاه صحبت کرده، افزود : مقرر شده بود این پرداختی زودتر انجام شود اما بحث شیوع بیماری کرونا و برخی از محدودیت ها ایحاد شده بابت این بیماری باعث تاخیر در این پرداختی شد که در این راستا باید از حمایتهای جناب دکتر خورشیدیان شهردار بوشهر و همچنین رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر تشکر داشته باشیم . امیدواریم این حمایت های موثر با نتایج درخشان در ادامه رقابتها همراه شود.


مظفری نژاد در ادامه اشاره کرد : با توجه به شرایط پیش آمده از دیماه 98 پرداختی بابت قردادها به بازیکنان نداشتیم که جا دارد از حسن اعتماد و صبر حوصله این عزیزان قدردانی داشته باشیم.


این مقام مسئول در پایان افزود : طبق گزارش های رسیده با پیگیری های مدیر عامل باشگاه و سرپرست تیم اردویی منظم و با کیفیت در شهریار برگزار شده و امیدواریم با انگیزه و روحیه ای که در کادر فنی و بازیکنان مشاهده می شود روزهای خوبی در انتظار فوتبال بوشهر باشد.






نظـــرات شمـــا