کد خبر: 41154
تاریخ انتشار: یکشنبه 22 تیر 1399 - 21:10   12 July 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر از منفی بودن تست کرونا تمامی بازیکنان این تیم خبر داد و گفت: هنوز تمرینات تیم ایرانجوان بوشهر برای ادامه لیگ دسته دوم کشور آغاز نشده است و این تیم در بلا تکلیفی به‌سر می‌برد.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ مهدی قنبری با اشاره به بلاتکلیفی تیم ایرانجوان بوشهر در رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران اظهار داشت: مدیران باشگاه ایرانجوان بوشهر به دنبال منابع مالی برای بازیکنان این تیم برای آغاز تمرینات هستند اما هنوز منابع مالی برای این تیم تامین نشده است. 

 

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر از منفی بودن تست کرونا تمامی بازیکنان این تیم خبر داد و گفت: هنوز تمرینات تیم ایرانجوان بوشهر برای ادامه لیگ دسته دوم کشور آغاز نشده است.

 

وی با اشاره به ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران از میزبانی تیم ایرانجوان بوشهر در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این در حالی است که برنامه ادامه رقابت‌های دسته دوم باشگاه‌های ایران از سوی سازمان لیگ فوتبال اعلام شده که تیم ایرانجوان بوشهر روز 29 تیرماه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهرمیزبان شهرداری بم است.

 

قنبری در پایان خواستار توجه مسئولان استان بوشهر به تیم مردمی ایرانجوان بوشهر برای ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور شد./تسنیم






نظـــرات شمـــا