کد خبر: 41207
تاریخ انتشار: دوشنبه 30 تیر 1399 - 13:12   20 July 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ مهدی قایدی در دو بازی اخیر تیمش مقابل تراکتور و صنعت نفت آبادان آشکارا با روزهای اوج خود فاصله داشت و نتوانست انتظارات را برآورده کند.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ مهدی قایدی در دو بازی اخیر تیمش مقابل تراکتور و صنعت نفت آبادان آشکارا با روزهای اوج خود فاصله داشت و نتوانست انتظارات را برآورده کند.

 

قایدی در این دو بازی فقط یک بار ضربه خوبی را به تیر دروازه تراکتور زد. او در آبادان نتوانست کار خاصی انجام بدهد؛ نه در امر گلزنی موفق بود و نه توانست پاس‌های موثری ارسال کند.

 

در واقع این بازیکن جزو کسانی بود که به کرونا مبتلا شد و البته چون بیماری او شدید نبود خیلی زود به تمرینات استقلال برگشت. خودش به فرهاد مجیدی گفت توانایی بازی کردن را دارد و سرمربی استقلال به این بازیکن میدان داد اما با تمام این اوصاف باید پذیرفت مهدی دچار افت فنی بی‌موقع شده و با آن بازیکن سرحال قبل از دوران کرونا فاصله دارد.

 

با گذشت زمان، این مهاجم که رقبای بزرگی در خط حمله استقلال دارد می‌تواند به دوران اوج برگشته و دوباره تبدیل به همان مهاجم محبوب هواداران استقلال و فرهاد مجیدی شود اما فعلا نیاز به زمان دارد تا از بحران کرونا خارج شود/میزان.






نظـــرات شمـــا