کد خبر: 41215
تاریخ انتشار: سه شنبه 31 تیر 1399 - 14:38   21 July 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر گفت: در نحوه جدید برگزاری لیگ برتر فوتبال ساحلی عدالت رعایت نشده زیرا میزبانی به تیم‏‌های داده شده‌است که حتی قادر به اسکان تیم‌های میهمان نیز نیستند.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ عباس طبیب نژاد افزود: با بررسی‌های صورت گرفته اکنون چهار تیم لیگ برتری که به عنوان میزبان این لیگ در فصل جاری شدند قادر به فراهم کردن خدمات موردنیاز تیم میهمان از جمله اسکان تیم‌های حریف نیستند.

وی بیان کرد: وقتی این تیم‌‏ها حتی قادر به اسکان تیم‌های مهمان نیز هستند استفاده آنها از امتیازهای میزبانی معنی و مفهومی نداشته و شایسته بود امسال انزلی به عنوان میزبان لیگ انتخاب می‏‌شد که در لیگ برتر نیز نماینده‎ای ندارد.

طبیب نژاد بیان کرد: لیگ امسال ماراتن سختی است زیرا تیم‎ها باید ظرف مدت یک ماه لیگ را به پایان برسانند؛ لیگی که تیم دریانوردان به دلیل فراگیری کرونا مخالف برگزاری آن است ولی با نظر سازمان لیگ باید خود را مهیای مسابقات کند.

وی افزود: اکنون شرایط مالی دریانوردان به گونه‎ای است که حتی برای یکبار نیز موفق به گرفتن تست کرونا از بازیکنان نشده‌است.

طبیب نژاد یادآور شد: با این وجود از حمایت‌‏هایی که تاکنون رئیس هیات فوتبال از دریانوردان داشته قدردانی می‌‏شود و امیدواریم که مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز حمایت موثری از دریانوردان داشته باشد.

وی افزود: اینکه گفته می‌شود همه تیم‎ها شخصی اداره می‏‌شوند منطقی نیست زیرا بجز سه تیم همه آنها به نوعی از اعتبارات دولتی استفاده می‏‎کنند ولی باید شرایط به نحوی باشد تا همه آنها بتوانند از منابع مالی درون استانی خود بهره‏‎مند شوند.

طبیب نژاد اظهار داشت: امسال شرایط مالی دریانوردان به گونه‎‏ای بود که موفق به جذب حتی یک بازیکن جدید نیز نشد و تنها با اتکا به داشته‏‌های فصل قبل پا به مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی می‏‌گذارد.

وی عنوان کرد: تمرین‎های ایرانجوان برای فصل پیش رو نیز ابتدا به صورت فردی آغاز و در ۱۴ روز گذشته به منظور عقب نیفتادن از رقیبان تمرین‏‌ها به صورت گروهی انجام شد.

طبیب نژاد ادامه داد: با توجه به خاموشی شبانه ساحل بوشهر به منظور جلوگیری از تجمع‏‌ها و فراگیرتر شدن دامنه شیوع ویروس کرونا دریانوردان امکان تمرین در شب نیز ندارد و باید در ساعت‏‌های ۱۸ تا ۲۰ و در دمای بالا هوا تمرین‎های خود را برگزار کند.






نظـــرات شمـــا