کد خبر: 41288
تاریخ انتشار: شنبه 11 مرداد 1399 - 23:40   1 August 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از حواشی که در روزهای اخیر برای او درست کرده بودند، گلایه کرد و گفت که حرفش را در زمین زده است.

  

به گزارش ورزش بوشهر، مهدی پاشازاده در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: بازی خوبی بود. از اول بازی کنترل کار را دست‌مان گرفتیم و توانستیم به حریف غلبه کنیم. با پاس‌هایی که در زمین حریف دادیم، به دروازه این تیم نزدیک شدیم و دو گل زدیم. ما در نیمه دوم باید خیلی بیشتر گل می‌زدیم.

 

وی درباره داوری این دیدار بیان کرد: یکسری خطاها را گرفتند که به نظرم خطا نبودند، خطایی که وسط زمین اتفاق افتادند. همان پنالتی که در سیرجان به ضرر ما پنالتی گرفتند همان صحنه پشت هجده قدم ما در این بازی اتفاق افتاد و بازیکن حریف آمد و ما صاحب توپ بودیم، به صورتی زد که خودش افتاد و خطای بازیکن ما را گرفتند.

 

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: سه روز گذشته، سخت‌ترین روزهای فوتبال من بود، چرا که خواستند اسم مرا خراب کنند و دنبال این بودند که حاشیه درست کنند. من قبل از بازی اعلام کردم این مسائل تأثیری روی من و تیمم نخواهد داشت. از سه روز قبل به بازیکنان من زنگ زدند و از طریق پلیس فتا پیگیر می‌شویم. فقط در این سه روز من را ترور نکردند!






نظـــرات شمـــا