کد خبر: 41292
تاریخ انتشار: یکشنبه 12 مرداد 1399 - 23:10   2 August 2020
ارسال به دوستان
الف الف

هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم کشور گروه ب

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ ایرانجوان که بشدت خطر سقوط را احساس می کرد در این دیدار محکوم به برد بود، شاگردان قنبری با اینکه ده نفره شدند اما با تلاش زیاد خود در نهایت موفق شدند در یک دیدار پرحاشیه با تک گل ظفریان که در دقیقه 82 به ثمر رسید سه امتیاز حیاتی بازی را بگیرند و به بقا امیدوارتر شوند. 

 

این دیدار بدلیل مشکل در پژوکتورهای ورزشگاه با 25 دقیقه تأخیر آغاز شد.

 

در دقیقه 57 ایرانجوان با اخراج حسن حاجب ده نفره شد.

 

در دقیقه 65 داور یک ضربه پنالتی به نفع بعثت اعلام کرد که با اعتراض ایرانجوانی ها همراه شد و داور بعد از مشورت با داور چهارم و کمک های خود رأی خود را برگرداند که این مسئله باعث وقفه چند دقیقه ای شد که این تصمیم داور اعتراض کادرفنی و بازیکنان بعثت را به همراه داشت. متاسفانه یکی از سکونشینان ایرانجوان که مسئولیت وی در این باشگاه را نمیدانیم با یکی از اعضای کادرفنی بعثت درگیر شد که با تصمیم داور عضو کادر بعثت اخراج و فرد سکونشین نیز به بیرون از ورزشگاه هدایت شد.

 

در دقیقه 82 خطای گوشه محوطه برای ایرانجوان بدست آمد که حسین قنبری که بعنوان یار تعویضی در دقیقه 73 وارد میدان شده بود روی تیزهوشی خود با یک پاس روبه بیرون، نیما ظفریان را صاحب توپ کرد و این بازیکن با شوت پای چپ از درون محوطه جریمه توپ را وارد دروازه بعثت کرد.

 

در دقیقه 87 در صحنه ای دیگر بازیکنان بعثت اعتقاد به خطای پنالتی داشتند که دور داور حلقه زدند که با اعتراض آنها، یک بازیکن بعثت نیز اخراج شد تا دو تیم ده نفره شوند.

 

داور برای نیمه دوم این دیدار، 8 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

 

ایرانجوان بوشهر با این برد 29 امتیازی و با تفاضل گل بهتر نسبت به سردار بوکان در رده دهم جدول قرار گرفت. ایرانجوان با یک تساوی مقابل ملی حفاری اهواز در بازی بعد در لیگ ماندگار خواهد شد.

        






نظـــرات شمـــا