کد خبر: 41306
تاریخ انتشار: شنبه 18 مرداد 1399 - 13:38   8 August 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر با اشاره به اهمیت و ضرورت حمایت از استعدادهای فوتبال استان گفت: مهدی طارمی الگوی خوبی برای فوتبالیست‌های جوان و نوجوان است.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ امیرحسین محتشم صبح شنبه در نشست با مهدی طارمی لژیونر بوشهری ملی پوش تیم فوتبال کشورمان اظهار داشت: تاریخ سیاسی، اجتماعی، علمی، فرهنگی و ورزشی استان بوشهر مزین به نام‌های است که سبب شده این استان در عرصه ملی و بین المللی به خوبی شناخته شود.

 

وی افزود: اگر روزی شهید رئیس علی دلواری پرچم دار دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی در فضای ملی و بین المللی بوده است امروز از استان بوشهر فوتبالیستی صاحب سبک، نام این استان را در این عرصه‌ها زنده نگه داشته است.

 

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر تصریح کرد: طارمی در کنار این که فوتبالیستی بی حاشیه و خوش رفتار در مستطیل سبز است، در حوزه فرهنگی نیز سرآمد بوده و با فعالیت‌های فرهنگی، مایه اعتبار برای هر بوشهری شده است.

 

محتشم گفت: اخلاق، رفتار و منش پهلوانی طارمی، وی را به الگویی مناسب برای فوتبالیست‌های نوجوان و جوان در سطح استان بوشهر و کشور تبدیل کرده است.

 

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر از طارمی به عنوان سربازی از استان بوشهر برای بلند کردن نام این استان در فضای بین المللی یاد کرد و افزود: وجود فوتبالیست‌هایی مانند مسیگر، ماهینی، قائدی و طارمی در کنار سایر فوتبالیست‌هایی که در سطح اول فوتبال ایران، شاغل هستند، اعتبار و افتخار فوتبال استان بوشهر هستند که نیاز است حرمت این سرمایه‌های ملی حفظ شود./مهر






نظـــرات شمـــا