کد خبر: 42296
تاریخ انتشار: دوشنبه 20 مرداد 1399 - 23:25   10 August 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ داور بازی یک اشتباه تاثیرگذار داشت. وی در دقیقه نه بازی پنالتی روی بازیکن ما را نگرفت.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ سیروس پورموسوی، سرمربی تیم پارس جنوبی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل ماشین سازی در تبریز، در نشست خبری حضور یافت. صحبت های وی را در ادامه می خوانید:

 

پیش بینی مان درست بود

پیش بینی ما از یک بازی سخت و شش امتیازی درست بود. هر دو تیم برای تبدیل شدن به برنده بازی تلاش کردند. با توجه به حساسیت بالای بازی، علی رغم میل باطنی باید یک امتیاز این دیدار را بپذیریم.

 

 جریان بازی یک مقدار از دست داور خارج شد

داور بازی یک اشتباه تاثیرگذار داشت. وی در دقیقه نه بازی پنالتی روی بازیکن ما را نگرفت. این را به گواه حرف بازیکن حریف که می گفت پنالتی بود. البته تیم حریف هم اعترضاتی نسبت به داوری داشت. من فکر می کنم اشتباه فاحش دیگری از داور بازی ندیدیم ولی در صحنه هایی هم به داوری معترض بودیم در نیمه اول بک چپ ماشین 5 بار بازی خطرناک انجام داد که داور بازی نه خطا گرفت و نه تذکری داد. همین باعث شد که جریان بازی یک مقدار از دست داور خارج شود.

 

حفظ آرامش ما را به گل تساوی رساند

تلاش ما این بود که آرامش خودمان را حفظ کنیم و بچه ها با آرامش بازی خود را ادامه دهند. همین باعث شد که به یک پنالتی دست پیدا کرده و بازی را به تساوی بکشانیم. البته بازهم تاکید می کنم که ما به دنبال سه امتیاز بازی بودیم.






نظـــرات شمـــا