کد خبر: 42300
تاریخ انتشار: دوشنبه 20 مرداد 1399 - 23:50   10 August 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ پارس جنوبی بوشهر لیگ برتر فوتبال ساحلی را با برد مقابل میزبان آغاز کرد.

  

به گزارش ورزش بوشهر، تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر که در مرحله اول مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با تیم های شاهین خزر رودسر، منطقه آزاد چابهار و شهرداری بندرعباس در گروه اول همگروه است امشب در اولین دیدار خود در دور رفت مسابقات به مصاف شاهین خزر رودسر(میزبان دور رفت) رفت که دیدار با برتری 4 بر 3 پارس جنوبی بوشهر به پایان رسید.

 

وقت اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

 در وقت دوم ابتدا محمدعلی نظرزاده گل اول پارس را به ثمر رساند اما در ادامه میزبان گل تساوی را به ثمر رساند و این‌وقت با تساوی به پایان رسید.

 

در وقت سوم ابتدا رودسر پیش افتاد و گل دوم را به ثمر رساند ، در ادامه نصراله شهمرادی با یک برگردان تماشایی گل تساوی را به ثمر رساند. پارسی ها در ادامه دو گل دیگر نیز به ثمر رساندند و چهار بر دو از شاهین خزر پیش افتادند. گل سوم را رودسری ها به اشتباه وارد دروازه خود و گل چهارم پارس را سجاد عباسی دروازه بان پارس به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و رودسر یک گل دیگر را وارد دروازه پارس جنوبی کرد و این دیدار با برتری چهار برسه شاگردان محمد میهن دوست به پایان رسید.

 

 پارس جنوبی بوشهر از ساعت ۱۹ فردا شب در دومین دیدارخود به مصاف شهرداری بندرعباس خواهد رفت.شهرداری در اولین دیدار خود پس از تساوی در وقت معمول و اضافی موفق شد در ضربات پنالتی منطقه آزاد چابهار را شکست دهد.






نظـــرات شمـــا