کد خبر: 42355
تاریخ انتشار: جمعه 31 مرداد 1399 - 21:10   21 August 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ پیشکسوت فوتبال بوشهر می‌گوید سقوط پارس جنوبی اتفاقی نیست و یک سناریو بوده است.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ حمید کللی فرد درباره سقوط پارس جنوبی جم اظهار کرد: سقوط پارس جنوبی یک سناریو بود. وقتی در ابتدای فصل مدیرعامل می رود، کمالوند تیم را می گیرد و در نیمه های فصل جدا می شود، سپس افاضلی می آید و باز هم در نیمه های راه تیم را رها می کند یعنی اینکه این شرایط سخت را نمی تواند مشکل فنی نامید. نمی توانید بگویید پارس جنوبی از لحاظ فنی کمتر از دیگر تیم ها بوده و سقوط کرده است. 

 

او ادامه داد: برخی ها خواستند تیم پارس جنوبی را سقوط دهند و با این مشکلات در نیمه راه همه تیم را رها کردند و وضعیت سختی به وجود می آید. اول فصل یک مربی با تفکرات خودش یک تیم می بندد و مربی دیگری به نام افاضلی می آید  بازیکنان خوبش را از تیم خارج می کند که این مسائل واقعا مشکوک است و بعید می دانم فنی باشد. سقوط پارس جنوبی به عمد بوده است و می خواستند این تیم را سقوط دهند.

 

پیشکسوت فوتبال بوشهر با بیان این که مدیران باشگاه پارس بیشتر می توانند در این خصوص صحبت کنند، عنوان کرد: یکی از مشکلات پارس جنوبی همین است که وزارت نفت نمی خواست تیم داری کند و برخی ها هم مشکلاتی برای این تیم به وجود آوردند که این تیم را سقوط دهند. شاید مدیران این باشگاه در این خصوص صحبتی نکنند اما ما می دانیم که به عمد این اتفاق رخ داد. کار سختی است در پنج، شش هفته یک مربی بیاید و تیم را از سقوط نجات دهد. پورموسوی به تنهایی نمی توانست کاری کند و مقصر اصلی او نیست.

 

او درباره دلایل سقوط شاهین گفت: در جلسه ای آنالیزی شاهین را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم متاسفانه کم تجربگی مدیران باشگاه باعث شد این تیم سقوط کند. یک مدیرعامل جوان از بدنه باشگاه انتخاب می کنند و در کنارش حضور مربیان متعدد باعث این اتفاق شد. ویسی تا هفته ششم حضور دارد و بعد او مهرداد کریمیان جوان و کم تجربه به عنوان سرمربی انتخاب می شود و در تمام این هفته ها فرصت های این تیم از دست می رود.

 

کللی فرد ادامه داد: سپس میشو می آید و تیم را جمع می کند اما به خاطر کرونا می رود و باز هم کریمیان را به عنوان سرمربی تیم انتخاب می کنند. ما کریمیان را سوزاندیم و نابود کردیم چرا که او کم تجربه بود و او بدون این که تجربه لیگ یک و لیگ دو را داشته باشد، در لیگ برتر سرمربی گری کرد و کار را برایش سخت است. ۷ یا ۸ هفته با کریمیان امتیاز نگرفتند و این یعنی نابودی تیم و سقوط. کدام تجربه قوبل می کند که به راحتی و به دلیل کم تجربگی این هفته ها را از دست بدهید. کم تجربگی مدیران باشگاه سقوط کردیم و پیش از این سه سال در لیگ برتر حضور داشتیم اما از آن استفاده نکردیم. می‌توانستیم تیم را نگه داریم اما متاسفانه با دست خودمان شاهین را نابود کردیم./ایسنا






نظـــرات شمـــا