کد خبر: 42411
تاریخ انتشار: شنبه 8 شهریور 1399 - 10:08   29 August 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ مدافع تیم پارس جنوبی جم در گفت و گویی در مورد شرایطی که بر این تیم گذشت افشاگری کرد.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ میلاد باقری در مورد وضعیت جسمانی خودش پس از رفع مصدومیت رباط صلیبی اظهار داشت: حدود یک ماه و نیم از مصدومیتم گذشته، حدود 10 روز است که عصا را کنار گذاشته‌ام و کار عضله سازی انجام می‌دهم. ان شاالله تا دو ماه دیگر کارهای قدرتی را شروع می‌کنم و فکر کنم 4 ماه دیگر بتوانم بازی کنم.

 

ادعای نان حلال می‌کنند اما پاداش بچه‌ها را ندادند

 

وی افزود:‌ من اصلا اهل مصاحبه نیستم اما شهر جم مردم بسیار خوب، با فهم و با شعوری دارد. آن‌ها باید بدانند چه کسانی باعث و بانی سقوط تیم شدند. آقایان دوست داشتند پارس جنوبی بیفتد و دوست داشتم این را به مردم بگویم.

 

باقری در خصوص سقوط تیم پارس جنوبی جم اظهار داشت: باعث و بانی افتادن تیم مدیران کنونی اش هستند. آقایان ادعای خدا پیغمبری می‌کنند و می‌گویند نان حلال به زندگی‌ می‌بریم. آقای خطیب چطور نان حلال سر زندگی‌ات می‌بری که 900 میلیون پول تیم در حسابت وجود دارد اما صد میلیون آن را خرج پاداش بچه‌ها نکردی؟ چطور ادعایتان می‌شود که پاداش بچه‌ها را ندادید تا بازی آخر را ببرند و تیم سقوط نکند؟

 

مدافع پارس جنوبی تصریح کرد: آقای رضائیان شما چرا جلوی پول من را گرفتی؟ پول مگنو را چرا ندادید؟ من به کنار، آه مگنو و خیلی افراد دیگر پشت سر این تیم است که افتاد. همینطور باشد به دسته سه هم سقوط می‌کند. 

 

رباط من پاره شد، رضائیان گفت صفر تا صد تو با من اما ...

 

وی در خصوص پرداخت نشدن 10 درصد از قراردادش گفت: تا جاییکه می‌دانم به بچه‌ها 10 درصد پول دادند. سیروس پورموسوی اسم من را در لیست پرداختی‌ها قرار داده بود. این را خودش هم به من گفت. برای من چک هم کشیده بودند اما معلوم نیست این چک چه شده و چه کسی آن را برداشته است. بهرام رضائیان گفته برای میلاد باقری پول نریزید و جلوی چک من را گرفتند.

 

باقری ادامه داد: در دیدار برابر سپاهان پای من ضربه خورد و مصدوم شدم. می‌توانستم به بازی ادامه ندهم اما چون مهره نداشتیم، در زمین ماندم و بازی کردم. 10 دقیقه بعد رباطم پاره شد. وقتی از زمین بیرون آمدم، رضائیان که هر جا می‌نشیند و می‌گوید من مدیر فوتبالی‌ام، به من گفت نگران نباش صفر تا صد تو با من. 

 

حالم را هم نپرسیدند اما همه جا گفتند پول عملش را دادیم

 

مدافع تیم پارس جنوبی جم گفت: در حالی که دائما در تهران بودند، نه یک بار آمدند به من سر بزنند، نه حالم را پرسیدند، نه خرج عملم را دادند و نه ... اصلا انگار نه انگار. هر کجا نشستند گفتند خرج عملش را دادیم. اجازه ندادید پولی که سرمربی تیم اسم من را در لیست قرار داده بود، به من پرداخت شود و جلوی آن را گرفتید. البته پولی برای وسایل عمل پرداخت کردند اما هنوز نمی‌دانند هزینه وسایل عمل با خرج خود عمل فرق دارد.

 

وی در مورد اینکه آیا چکی به دست او رسیده است، گفت: اصلا چکی به دستم نرسید. قرار بود یک نفر از باشگاه این کار را انجام بدهد. روزی که به بچه‌ها پول دادند، به من گفتند فردا پولت را پرداخت می‌کنیم. من هم گفتم مشکلی نیست و دست شما درد نکند. چقدر هم از آقای مدیر فوتبالی تشکر کردم. بعد دیدم اصلا جلوی پرداخت پول به من را گرفته و نمی‌دانم اصلا چک من کجا رفته است. 10 درصد قراردادم هم پول کمی نبود.

 

900 میلیون را نگه داشتند در حساب کانونی که ثبت رسمی نشده

 

وی در مورد 900 میلیونی که در حساب کانون هواداران پارس جنوبی است، اظهار داشت: این 900 میلیون به عنوان کانون هواداران اعلام شده تا مردم جم را گول بزنند. کانونی که هیچ ثبت رسمی نشده، چطور پولش در حساب شخصی خطیب و دو نفر دیگر قرار دارد؟ آن‌ها این پول را در بانک گذاشته‌اند در حالیکه تیم در تهیه آب معدنی هم مشکل داشت و ایوب چراغی با دست خالی و قرض کردن از برخی بازیکنان و اطرافیان تیم آبروداری می‌کرد. خطیب از روز اول می‌خواست تیم بیفتد. مدام حاشیه درست کردند تا تیم سقوط کند. او اصلا نمی‌داند فوتبال چیست.

 

باقری ادامه داد: او تا دو سال پیش نمی‌دانست فرق توپ و کنز چیست. حالا می‌خواهد فوتبال را بفهمد؟‌ من سال اول هم در پارس جنوبی بودم که تیم را به لیگ برتر آوردیم. چرا نمی‌گویم در دوره تارتار آقایان این کارها را می‌کردند؟ چون مهدی تارتار اجازه این کارها را نمی‌داد. به پورموسوی فقط وعده دادند که با بچه‌ها انگیزشی کار کند تا آن‌ها بازی کنند.

 

همه چیز سر پورموسوی خالی شد

 

وی افزود: او هیچ کار دیگری نمی‌توانست انجام دهد. در نهایت هم همه چیز سر پورموسوی بنده خدا خالی شد و گفتند تیم را انداخت. ولی در اصل این تیم بزرگ را خرمدل و مدیران فعلی باشگاه انداختند. در ماه امام حسین هم، ادعای خدا و پیغمبری‌شان می‌شود.

 

لیست فیفا را با چه بازیکنانی پر کردند؟

 

مدافع پارس جنوبی در دفاع از عملکرد ورودی‌های نیم‌فصل این تیم گفت: گفته شده که میلاد باقری دو بازی هم برای ما انجام نداده و خریدهای هومن افاضلی در نیم‌فصل برای ما خوب کار نکردند. من 8-7 بازی انجام دادم. تا زمانی که بودم، تیم در رتبه یازدهم جدول بود. ما تراکتور را بردیم، از سپاهان امتیاز گرفتیم و در کل امتیازهای خوبی جمع کردیم.

 

وی با اشاره به بستن تیم در ابتدای فصل گفت: آقایان این تیم را اول فصل چطور بستند که سهمیه فیفای آن پر بود؟ این‌ بازیکنان را چه کسی به تیم آورد؟ کمیته اخلاق به موضوع جذب بازیکنان در ابتدای فصل ورود کند تا مشخص شود که در آن زمان چه بازیکنانی، با چه کیفیتی و بدون هیچ رزومه و سابقه‌ای وارد یک تیم لیگ برتری شدند. آقایان حتی به لیست فیفا هم رحم نکردند و بعد از خریدهای نیم فصل ایراد می‌گیرند!

 

پولم را ندادند، شکایت می‌کنم و تمام آن را می‌گیرم

 

باقری در مورد دریافت مطالباتش تصریح کرد: پولم را ندادند. درست است که به آن نیاز داشتم اما اشکالی ندارد. شکایت می‌کنم. اول و آخر باید پولم را باید بدهند. قراردادم موجود است و هیچ بندی برای جریمه ندارم. صفر تا صد قراردادم را باید بدهند. در تیم‌های دیگر قرارداد بازیکنی که رباط پاره کرده را تمدید می‌کنند، به او پول می‌دهند، هوایش را دارند و به او روحیه می‌دهند اما متاسفانه این را در تیم پارس جنوبی اصلا ندیدیم. ماجراهای مگنو باتیستا را که دیگر همه می‌دانند.

 

به خاطر هواداران بدون سروصدا از استقلال جدا شدم

 

باقری افزود:‌ از استقلال بدون سروصدا جدا شدم و برای تیمم آرزوی موفقیت کردم. به خاطر هواداران و فرهاد مجیدی بدون هیچ حرفی رضایتنامه گرفتم. از استقلال که جدا شدم، پیشنهاداتی از ذوب‌آهن، تراکتور،‌ فولاد و نفت مسجدسلیمان داشتم. می‌توانستم قرارداد دو ساله ببندم اما به پارس جنوبی آمدم تا به افاضلی کمک کنم چون این تیم در دفاع ضعف داشت.

 

مدافع تیم پارس جنوبی جم در مورد عملکردش خاطر نشان کرد: تا موقعی که من بودم، تیم یازدهم جدول بود. هر طور توانستم به تیم کمک کردم. چهار گل بیشتر نخوردیم. به اینجا آمدم تا شش ماه بازی کنم و بعد تصمیم درست بگیرم اما قسمت این بود که پای من مصدوم شود.

 

وی در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای فصل جدید دارد، عنوان کرد: فعلا خبری نیست. پیشنهاداتی دارم اما آن چیزی که خودم می‌خواهم نیست. باید ببینیم تکلیف تیم‌ها و مربیان چه می‌شود. هم پیشنهاد لیگ یکی دارم و هم پیشنهاد لیگ برتری اما اولویتم لیگ برتر است./فارس






نظـــرات شمـــا