کد خبر: 42444
تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 شهریور 1399 - 08:55   9 September 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ سرپرست تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی به صحبت در خصوص مشکلات مالی این تیم پرداخت.

  

به گزارش ورزش بوشهر ؛ اکبر فرید سرپرست فوتبال ساحلی پارس جنوبی طی مصاحبه ای با اف سی پارس جم گفت: تیم ساحلی پارس جنوبی چندین سال است که به سمت بومی گرایی روی آورده و به لطف خدا امسال این تیم از نفراتی کاملا بومی تشکیل شده و تمام امتیازات را کسب کرده است.

 

وی تصریح کرد: انتظار میرود پولی که نفت برای ورزش استان هزینه کرده و مبلغی برای فوتبال تزریق شد و چه بسا اگر این اتفاق سریع تر رخ میداد شرایط بهتری برای تیم فوتبال مان رقم می خورد . الان میشود که مقداری از پول را به فوتبال ساحلی مان تخصیص بدهند تا در شرایط مناسب تری قرار بگیریم. ۴۰ درصد از قرارداد پارسال اعضای تیم مانده و امسال نیز که در نیم فصل قرار داریم هیچ گونه دریافتی نداشتند. باید متولی ورزش استان و رئیس هیئت فوتبال الان به فکر باشند تا اتفاقی که برای ۲ نماینده استان در لیگ برتر فوتبال افتاد برای تیم ساحلی مان رخ ندهد.

 

اکبر فرید ادامه داد: فوتبال ساحلی پارس جنوبی همیشه مدعی کسب عنوان قهرمانی بوده و برعکس فوتبال چمنی ، همیشه حرف برای گفتن داشته است. بیشترین افتخارات فوتبال ساحلی کشور نصیب پارس جنوبی شده که مهم ترین آن نائب قهرمانی جام باشگاه های جهان میباشد.

 

سرپرست تیم ساحلی پارس بیان داشت: خیلی از افراد آرزوی کار در این تیم را دارند ولی وضعیت مالی مدتی است که شرایط سختی برای مربیان و بازیکنان به وجود آورده است. انتظار ما از مسئولین ورزش و فوتبال استان این است که تدابیری اندیشیده تا کمک مالی به تیم ساحلی پارس جنوبی صورت بگیرد.

 

وی در پایان اظهار داشت: در حال حاضر می بینیم ورود نمایندگان استان خوزستان در بحث‌ تیمداری و حمایت از صنعت نفت باعث شد وزیر محترم نفت هم این قول را بدهد که حمایت خودش از تیم صنعت نفت اعلام کند. این انتظار هم از دو نماینده محترم استان که در فراکسیون انرژی حضور دارند صحبت های لازم در این خصوص انجام بدهند تا ما هم متضرر نشویم.






نظـــرات شمـــا