کد خبر: 45700
تاریخ انتشار: دوشنبه 26 آبان 1399 - 14:10   16 November 2020
ارسال به دوستان
الف الف

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: این تیم اکنون به مرز آمادگی ۸۵ درصد رسیده و در روزهای باقیمانده تا آغاز مسابقات فصل جدید لیگ دسته دوم نیز به آمادگی کامل خواهد رسید.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ عبدالرحیم خرمزی افزود: این تیم تاکنون سه دیدار تدارکاتی برابر تیم‎های لیگ دسته یک ازجمله قشقایی و فجر شیراز و پارس جنوبی جم برگزار کرده‌است.

 

وی بیان کرد: در این دیدارهای دوستانه کسب نتیجه ملاک ایرانجوان نبود زیرا تنها هدف ما در این بازی‎ها شناسایی نقاط ضعف و کسب هماهنگی بیشتر است.

 

خرمزی ادامه داد: جا دارد از مسئولان ایرانجوان نیز قدردانی کنم چراکه تمام خواسته‌های تیم را تا اینجای کار محقق کرده‌اند.

 

وی گفت: ایرانجوان باید به جایگاه اصلی خود بازگردد و در این زمینه تمرین مستمر در نوبت‏‌های صبح و عصر در دستور کار کادرفنی تیم قرار دارد.

 

سرمربی ایرانجوان با ابراز رضایت از بازیکنان جذب شده به تیم ایرانجوان اظهار داشت: این تیم در فصل نقل و انتقالات حدود هشت بازیکن جدید جذب کرده‌است.

 

وی عنوان کرد: این تیم در یک تا دو پست دیگر نیز با توجه به نیاز خود بازیکنان جدیدی به خدمت خواهد گرفت.

 

خرمزی در ارتباط با اردوی تیم ایرانجوان در شیراز اظهار داشت: در این اردو دو بازی دوستانه بسیار خوب برابر فجر سپاسی و قشقایی برگزار شد زیرا هر بازی دوستانه برای بازیکنان ارزش ۵۰ تمرین دارد.

 

وی افزود: برای بازی‎های فصل پیش رو به بوشهری‌‏ها و بویژه هواداران ایرانجوان نوید می‎دهم که حضوری شایسته و آبرومندانه داشته باشیم.

 

خرمزی یادآور شد: این تیم امسال همزمان با برنامه فدراسیون برنامه آمادگی خود را تدارک دیده و با وجود تعویق مجدد بازی‎ها تمرین و استراحت به صورت همزمان انجام خواهد شد تا علاوه بر حفظ انگیزه بازیکنان مصدومیتی برای آنها رخ ندهد.






نظـــرات شمـــا