کد خبر: 49030
تاریخ انتشار: جمعه 19 دی 1399 - 22:30   8 January 2021
ارسال به دوستان
الف الف

یاداشت؛ حسن غریبی

  

ورزش بوشهر؛ بانوان در الویت اصلی جامعه هستند ورزش مهم ترین رکن و موفقیت یک خانواده سالم است. فوتبال بانوان وقتی در کشور رسمیت پیدا کرد شور و شوق عجیبی خانواده های علاقمند به فوتبال را فرا گرفت !الخصوص بانوان فوتبالی استان بوشهر و حالا بیش از یک دهه می باشد که ضربان قلب فوتبال بانوان در لیگ برتر به خوبی می زند !

 

فرشته نجات فوتبال بانوان از بندر کهن گناوه با تمام و جودش فصل جدید به میدان عمل آمده است مهندس علیرضا چهارمحالی با تحت پوشش قرار دادن تیم بی حامی فوتبال بانوان کارستان کردو حالا تیم سارگل چون الماس در ویترین زیبای لیگ برتر فوتبال بانوان ایران می درخشد ، در تیم سارگل بازیکنان اش هر کدام خودیک ستاره هستند و می توانند با پشتکاری که دارند فصل جدید پدیده فوتبال بانوان کشور شوند. 

برای زینت بخشیدن به این مجموعه ی یک دل نیاز به تزریق اندیشه های نو بود و حالا سرکارخانم ساحره پلنگ گی با یک دهه تجربه فوتبالی اش به عنوان مدیر تیم حال دل سارگل هارا خوش کرده است ، قطعا در ادامه فصل فوتبالیست های بانوان دیار لیان در بازی های داخل خانه و بیرون مصمم تر از گذشته به میدان رفته و با بازی هایی قابل ستایش به جایگاه واقعی خودشان در فوتبال کشور باز خواهند گشت. 

 

انتخاب مدیری از جنس فوتبال روی نیمکت تیم سارگل احساس می شد و حالا پلنگ گیر می تواند دانش فنی اش هم در حوزه مدیریت و هم علم روز فوتبالی که سال ها اندوخته به تیم یکدست و بااستعداد سارگل انتقال دهد. 






نظـــرات شمـــا