کد خبر: 49041
تاریخ انتشار: شنبه 20 دی 1399 - 16:10   9 January 2021
ارسال به دوستان
الف الف

سپیدرود رشت 1 ایران جوان بوشهر 1

کامبک شاگردان خرمزی در جدالی نابرابر

هفته چهارم لیگ دسته دوم کشور - گروه اول

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ ایران جوان بوشهر که هفته ی سختی را پشت سر گذاشته بود، بدون تمرین و با تیمی نصف و نیمه راهی رشت شده بودند در جدالی نابرابر مقابل سپیدرود تا دندان مسلح موفق شدند به یک امتیاز شیرین و ارزشمند این دیدار خارج از خانه دست یابند.

نیمه اول این دیدار فیزیکی و درگیرانه بود. ایرانجوانی ها بازی بسته ای را ارائه می کردند و به دنبال تک موقعیتها بودند و در آن سو نیز سپیدرودی ها با ارسال از جناحین بدنبال رسیدن به هدف بودند. که شاگردان خرمزی بخوبی راه را به روی انها بسته بودند.در نهایت تلاش هر دو تیم در این نیمه به تساوی بدون گل انجامید.

در نیمه دوم رشتی ها فشار بیشتری وارد کردند تا به گل برسند. و ایرانجوانی ها هم با دوندگی زیاد در زمین خودی راه را بر روی میزبان بسته بودند. تا اینکه اشتباه مدافع میانی ایرانجوان بلای این تیم شد و محمد غلامی کهنه کار که از این اشتباهات به سادگی نمی گذرد در هفتادمین دقیقه بازی گل اول سپیدرود را به ثمر رساند. بعد از این گل خرمزی تغییر تاکتیک داد و با جسارت بیشتری نفراتش را رو به جلو هدایت کرد و پرتعداد در حمله حاضر شد. خرمزی تعویض هایی هم انجام داد از ورود حبیب مظلومی سرعتی و جمله ورود پولادی بجای گشنی برای در دست گرفتن میانه میدان و ورود نادری سرعتی بجای امین مشایخ که به طور کامل روند بازی را تغییر داد. و تیم دونده تر و رونده تر شد تا ایرانجوان فشار زیادی را به میزبان تحمیل کند تا اینکه مزد تلاش خود را روی یک ضربه ارسال کرنر که ایوب سبحانی در هشتاد و هفتمین دقیقه موفق به زدن گل مساوی شد گرفت. در ادامه شاگردان خرمزی رو به اداره و مدیریت بازی آوردند و موفق شدند یک امتیاز ارزشمند از رشت سوغات بیاورند.

 

ترکیب ایرانجوان در مقابل سپیدرود رشت:

سید میلاد احمدیان-سجاد مشایخ-حسین بازیار-حسین احمدی-غلام احمدشاهی-علی دهقان-صادق گشنی-مهدی چاهکوتاه زاده-امین مشایخ-حمید نوری-ایوب سبحانی پور

سرمربی: عبدالرحیم خرمزی






نظـــرات شمـــا