کد خبر: 49086
تاریخ انتشار: جمعه 26 دی 1399 - 18:10   15 January 2021
ارسال به دوستان
الف الف

هفته دوم لیگ برتر استان بوشهر با انجام پنج بازی به پایان رسید.

به گزارش ورزش بوشهر؛ سپاهان خورموج که روزگاری در لیگ دسته سوم کشور خوش می‌درخشید در لیگ استان فاجعه‌بار به میدان می‌رود. دو شکست حاصل دو بازی این تیم است. در هفته دوم سپاهان میزبان قائم آرامیس کنگان بود. کنگانی‌ها روز تلخی را برای فرهاد آتش‌جو و سپاهان به وجود آوردند. شکست ۶ بر ۱ سپاهان در خورموج این تیم را در سراشیبی سقوط قرار داد. ابوذر کنگان به سختی در خانه یک امتیاز از آبی‌پوشان تنگ زرد گرفت. این دیدار ۱ بر ۱ به اتمام رسید. نبرد بنه‌گز و دیر هم پیروز نداست. آبی‌دلان و سرخ‌دلان یک بر یک شدند. صفا دیر ۲ بر صفر سرخ‌پوشان دیلم را شکست داد. رقابت هلالی و جفره هم پیروز نداشت. سپاهان و سکان در نهایت تن به مساوی دو بر دو دادند.

 

 ▪در خورموج، سپاهان حرفی برای گفتن نداشت. میزبان در همان نیمه نخست با درخشش رحیم دهقان کارش یک سره شد. پنج گل در نیمه نخست سپاهان را سردر گم کرد. در این دیدار ابتدا سعید اقتداری برای آرامیس گلزنی کرد و سپس رحیم دهقان چهار بار متوالی دروازه سپاهان را باز کرد تا میزبان شکست را بپذیرد. در نیمه دوم سپاهان یک بار با ضربه ابوالفضل قریشی به گل رسید اما این تیم برای پیروزی و یا کم رنگ کردن شکست توان نداشت. گل ششم قائم آرامیس کنگان را هم اقتداری به ثمر رساند. شاگردان کاظم خرم با این پیروزی صدر جدول را در همین ابتدای لیگ در دست گرفتند.

سپاهان در این فصل بازیکنان زیادی را از دست داده است و با تیمی جوان شده پا به مسابقات گذاشته است. محمدباقر نامداری سرمربی این تیم هم شناخت چندانی از بازیکنان خود ندارد.

 

▪ابوذر کنگان در دومین هفته میزبان آبی‌پوشان تنگ زرد بود. ابوذر به سختی و در دقیقه 4+90 به گل رسید تا از میزبانی یک امتیاز بگیرد. شاگردان سیدمهدی طباطبایی مانند دیدار هفته نخست در وقت‌های تلف شده برد را با مساوی عوض کردند. در این دیدار علی برزگر برای تنگ زرد گلزنی کرد و حسین حسن‌زاده هم در میانه زمین همه کار کرد تا تک گل تنگ زرد را حفظ کند اما اسحاق چوری بازی را مساوی کرد. با این مساوی احسان رحیمی و ابوذر اولین امتیاز را دشت کردند. چوری بهترین بازیکن ابوذر در این دیدار بود.

 

▪ آبی‌دلان بنه‌گز و سرخ‌دلان دیر هم تیغشان نبرد. نبرد آبی‌ و قرمز با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. سرخ دلان تا مرز رسیدن به سه امتیاز هم پیش رفتند اما در آخرین دقایق بازی افشین محمدی گل مساوی آبی‌ها را به ثمر رساند تا این بازی پیروز نداشته باشد. دیری‌ها در نیمه نخست با تکیه بر بازی خوب مهران ابراهیمی و کیوان فروردین به گل رسیدند. صابر احمدی زننده گل سرخ‌دلان دیر بود. دیری‌ها فرصت داشتند تا به گل‌ دوم هم برسند اما بی‌دقتی بلای جان این تیم شد. بهترین عملکرد را در بنه‌گز، مهران پورمند داشت.

 

▪صفا دیر که در فصل‌های گذشته لیگ حال و روز خوبی نداشت در این فصل و تا این هفته چهار امتیازی‌ست. این تیم در دومین بازی خود میزبان سرخ‌پوشان دیلم بود که 2بر صفر به پیروزی رسید. در نیمه نخست دو تیم کاری از پیش نبردند اما در نیمه دوم، مهدی احمدی و بهبود رحیمی دو بار موفق به گلزنی شدند. سرخ‌پوشان دیلم و سپاهان خورموج تیم‌های بدون امتیاز لیگ هستند.صادق احمدی در جناح راست دیر یکی از بهترین‌های میدان بود. در سرخ‌پوشان هم علی شیرکانی در خط دفاعی و مصطفی شاعری در درون دروازه خوب بودند.

 

▪جفره و هلالی دو محله پرقدرت بوشهر با دو تیم سکان و سپاهان، لیگی هستند. دو تیم در دومین هفته به دیدار هم رفتند. این دیدار با نتیجه دو بر دو به پایان رسید. سپاهان ابتدا با گل حسین خلیلی پیش افتاد اما یک پنالتی و ضربه سعید غنی بازی را مساوی کرد. در نیمه دوم باز هم سپاهان به گل رسید. حسین نجات‌پور برای بار دوم سپاهان را پیش انداخت. شاگردان مسعود احمدی که راضی به شکست نبودند با حملات جسته گریخته به دروازه سپاهان نزدیک شدند و بالاخره با ضربه سعید غنی به گل رسیدند. دو تیم از قضاوت داور ناراضی بودند.

 

▪لیگ هنوز نفسش چاق نشده اما رحیم دهقان هفت گل زده است.

▪ابوذر کنگان از تیم‌های پرطرفدار است حتی کرونا هم حریف هواداران ابوذر نمی‌شود.

 

منبع:مرتضی خضری-یاران سبز

  






نظـــرات شمـــا