کد خبر: 49098
تاریخ انتشار: دوشنبه 29 دی 1399 - 18:30   18 January 2021
ارسال به دوستان
الف الف

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بازیکنان این تیم در برابر شهرداری آستارا تلاش جانانه‎ای داشتند و سخت‎کوشی آنها در برابر حریف قابل تقدیر و ستایش است.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ فرزاد آشویی روز دوشنبه پس از برد سه بر یک تیمش برابر شهرداری آستارا در جمع خبرنگاران افزود: در دیدار امروز بازیکنان پارس جنوبی جم یکی از بهترین‎ بازی‌های خود تا به اینجای فصل را به نمایش گذاشتند.

 

وی بیان کرد: با توجه به تمرین‎های خوبی که از سوی بازیکنان انجام شده بود کسب پیروزی قاطع برابر شهرداری آستارا قابل پیش بینی بود.

 

آشوبی ادامه داد: چنانچه بازیکنان در زدن ضربه آخر دقت بیشتری داشتند شادی تیم پارس جنوبی برای کسب پیروزی برابر نماینده آستارا بیشتر می‎شد.

 

وی اظهار کرد: با این حال گل نشدن موقعیت‎‌های خطرناک از سوی بازیکنان چیزی از ارزش‎‏های آنان کم نخواهد کرد و این خاصیت فوتبال است که تمام موقعیت‎ها منجر به گل نشود و امید است با همت بازیکنان این رویه برای بازی‎های آینده به کمترین میزان برسد.

 

آشوبی گفت: باید از بازی خوب و جوانمردانه شهرداری آستارا نیز یاد کرد که تنها به فکر بازی فوتبال بودند و این مهم بسیار ارزشمند بود.

 

وی افزود: امسال شرایط لیگ به دلیل شیوع کرونا متفاوت از سال‏‌های گذشته است و در نبود هواداران تفاوتی بین بازی‏‌های خانگی و خارج از خانه وجود ندارد و این شرایط منجر شده تا ماراتنی نفس‌گیر در لیگ یک رقم بخورد.






نظـــرات شمـــا