کد خبر: 50207
تاریخ انتشار: دوشنبه 27 بهمن 1399 - 22:30   15 February 2021
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ جلسه هم اندیشی ناظران و نمایندگان کمیته اجرایی مسابقات فوتسال  استان بوشهر عصر روز دوشنبه بیست هفتم بهمن ماه در سال اجتماعات هیات فوتبال این استان با حضور تمامی ناظرین و مسئولین اجرایی این رشته برگزار گردید.

به گزارش ورزش بوشهر؛ در این جلسه که مدیریت آن را آقای کورش غریبی  رییس کمیته  فوتسال و فوتبال ساحلی بر عهده دارد, در مورد وظایف و اختیارات ناظرین محترم در عین انجام مسابقات و راه کارهایی جهت بهتر انجام شدن بازی و همچنین قوانین جدید ناظران در فوتسال  با حاضران در جلسه به تبادل نظر پرداخت.

 

آقای غریبی در این نشست ,  تاکید زیادی بر اجرای قوانین  و قانونمند برگزار شدن مسابقات بر اساس دستور عمل فدراسیون فوتبال به ناظرین در جلسه داشتند و خواستار آن شدند که قانون و بخشنامه کمیته فوتسال توسط ناظرینوبه بهترین شکل ممکن اجرا گردد

رییس کمیته فوتسال , در پایان جلسه نیز , تمامی سوالات فنی  که توسط حاضران ارائه شده بود  را پاسخ و باعث دانش افزایی بیشتر  این عزیزان گردید.

 

  در پایان این جلسه که بار فنی بسیار خوبی برای ناظران در پی داشت , مصوب و مقرر گردید, این جلسات جهت دانش افزایی و هماهنگی بیشتر بین اعضا کمیته  اجرایی فوتسال جهت رشد و پیشرفت  فوتسال این  استان  تداوم داشته باش.

 

لازم به ذکر میباشد که هماهنگی این نشست را سعید خضری دبیر کمیته و دپارتمان فوتسال بر عهده داشت که جا دارد از  زحمات شبانه روزی دبیر این کمیته کامل تشکر و قدردانی را بعمل آوریم.

 

گزارش و عکس: کریم زنگنه

            






نظـــرات شمـــا