کد خبر: 50404
تاریخ انتشار: سه شنبه 17 فروردین 1400 - 23:45   6 April 2021
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ رئیس اداره ورزش جوانان دشتستان و شهردار و اعضاء شورای شهر دالکی در تمرینات تیم فوتسال مشیر دالکی حضور یافتند.

به گزارش ورزش بوشهر؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان ,بهمراه عباس جاودانی شهردار و اعضاء محترم شورای شهر دالکی با حضور در تمرینات تیم فوتسال مشیر دالکی که در سالن امام خمینی شهر برازجان در حال برگزاری بود,از نزدیک با بازیکنان و کادر فنی این تیم دیدار کردند.

 

جناب حاج علی محمد کمارج حاجی و شهردار محترم و اعضاء شورای شهر دالکی درجمع قرمزپوشان فوتسالیست این شهر, حمایت همه جانبه خود را از نماینده این.خطه و استان در لیگ دسته دوم فوتسال کشور اعلام کردند.

 

 کمارج حاجی در بخشی از سخنان خود گفت:بنده و هم همکارانم در اداره کل ورزش و جوانان  به عنوان یار ششم ,تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا مسیر موفقیت این تیم هموار شود، چرا که این خواسته مردم شهر دالکی و دشتستان میباشد  که تنها تیم این خطه  در لیگ کشوری سربلند باشد. 

 

وی بیان کرد: در شهر برازجان سالن استاندارد و مجهزی برای فوتسال این شهر نداریم و از این رو  و با صحبتهای جناب آقای بهروزیان فرد  مدیر کل درزش جوانان ,ان شالله در سال ۱۴۰۰ کلنگ زنی سالن دو هزار نفری و سالنی برای ورزشهای رزمی را در دستور کار خود قرار داده ایم.

 

در پایان نیز جناب مهندس عباس جاودانی  شهردار دالکی برای تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم آرزوی موفقیت نمود و  در این رابطه گفت که مجموعه ی شهرداری  دالکی با تمام توان برای افتخار آفرینی این شهر در سطح کشور از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

         

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مشیر دالکی






نظـــرات شمـــا