کد خبر: 50431
تاریخ انتشار: پنج شنبه 19 فروردین 1400 - 20:32   8 April 2021
ارسال به دوستان
الف الف

زنگ آغاز دور مقدماتی فوتسال دسته دو بزرگسالان کشور

دربی جذاب و نفس گیر هم استانیها لرستان _ایلام , تقابل دو قوم اصیل ایران زمین

ورزش بوشهر؛ نوزدهم فروردین ماه , سالن امام خمینی شهر برازجان شاهد آغاز مسابقات لیگ فوتسال بزرگسالان از گروه شش کشور بود.

به گزارش ورزش بوشهر؛ در این دوره از مسابقات دو تیم هم استانی مشیر دالکی و شهید قنبری بیدخون بهمراه سه تیم شهدای ایلام , همسفر لرستان و شهید قربانی اهواز  پنج تیم این گروه را تشکیل میدهند.

 

در اولین روز بازیها دو تیم شهدای ایلام و همسفر لرستان رو در روی هم صف آرایی کردند که در پایان لرهای غیور توانستند با دو گل حریف خود را از پیش رو بردارند.

 

و اما در بازی دوم ,دو تیم  هم استانی یک بازی بسیار جذاب و نفس و با بار فنی بالا به محرض نمایش گذاشتند که  در این دیدار سه گل از خط دروازها رد بدل گردید و سهم تیم  مشیردالکی دو گل بود.

 

در این بازی که هر تیم برای برد پا به سالن گذاشته بودند,مشیر دالکی با درخشش فوق العاده ی دروازه بان خود توانست دو بر یک و به سختی حریف خود را از پیش رو بردارد.

 

جناب آقای مهندس محتشم رئیس هیات فوتبال استان بهمراه کورش غریبی رئیس کمیته فوتسال استان و جناب حاج علی محمد کمارج رئیس ورزش جوانان شهرستان از نزدیک نظاره گر بازیهای امروز بودند و در پایان نیز در رختکن دو تیم حضور و با تشکر از بازی خوب این دو تیم برای بازیهای آینده آرزوی موفقیت نمودند.

لازم به ذکر میباشد که بازیها بصورت دوره ای و از نوزدهم بمدت  پنج روز در شهر برازجان در حال برگزاری میباشد.

                

روابط عمومی کمیته فوتسال استان بوشهر






نظـــرات شمـــا