کد خبر: 50435
تاریخ انتشار: شنبه 21 فروردین 1400 - 21:30   10 April 2021
ارسال به دوستان
الف الف

تعظیم فوتسال کشور به شیر مردهای دشتستانی

مشیر دالکی صدر نشین قاطع گروه ششم لیگ 2 فوتسال کشور

ورزش بوشهر؛ مشیر دالکی صدر نشین قاطع گروه ششم لیگ دسته دو کشور در پایان روز سوم

به گزارش ورزش بوشهر‌سالن  امام خمینی برازجان  در سومین روز مسابقات فوتسال لیگ دسته دو کشور و از گروه ششم ,شاهد بازی دو تیم خوب تاکتیک پذیر شهید قربانی اهواز و مشیر دالکی بود.

 

در این دیدار جوانان مستعد دشتستانی با انگیزه دو چندان مقابل تیم باتجربه اهوازی صف آرایی کردند و با توجه به شناخت خوبی که کادر فنی مشیر  از  تیم اهوازی داشتند و آنالیز خوبی در بازی قبل از این تیم به عمل آورده بودند ,توانست با یک بازی حساب شده و درگیرانه و فنی در هر نیمه یک گل وارد دروازه ی حریف سختکوش  خود نمایند و در پایان و پس از سوت داور, با نتیجه دو بر یک پیروز  و با یک برد بسیار شیرین و حساس از زمین خارج شوند.

 

در این بازی حضور امیر حسین محتشم رئیس هیات فوتبال استان وشهرام سلیمی  رئیس  هیات فوتبال دشتستان و کورش غریبی رئیس و اعضاء کمیته اجرایی فوتسال استان انگیزه و انرژی مظاعفی به بازیکنان مشیر داد و همچنین  پس از بازی رئیس هیات فوتبال استان با حضور در رختکن این تیم ,با اعلام.پرداخت هدیه ای هر چند ناقابل به تمامی اعضا تیم, برد  این تیم  را  تبریک گفت .

مشیر دالکی با این.برد سومین برد پیاپی خود را در این دوره از مسابقات بدست آورد و قاطعانه با ۹ امتیاز در صدر گروه شش مسابقات قرار گرفت و فردا آخرین بازی خود را در این گروه و از مرحله رفت را باید مقابل تیم همسفر لرستان برگزار کند .

بازی قبل و از این گروه نیز تیم هم استانی شهید قنبری بیدخون  سومین با تساوی  یک بر یک مقابل همسفر لرستان  به یک امتیاز بسنده کرد تا در مجموع با یک  کار خود  را در روز سوم پایان رساند.

 

                      

 

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مشیر دالکی






نظـــرات شمـــا