کد خبر: 50492
تاریخ انتشار: شنبه 28 فروردین 1400 - 22:30   17 April 2021
ارسال به دوستان
الف الف

هفته پانزدهم لیگ دو گروه الف

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ ایرانجوان که حال و روزش قابل وصف نیست با اینکه مستحق شکست نبود و در هر دو نیمه  جوانهای خرمزی سرتر از فولاد نوین بودند. قرمزپوشان در نیمه اول چند بار تا یک قدمی گلزنی پیش رفتند اما نتیجه نداد تا نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یابد.

در نیمه دوم این تیم مهمان بود که توسط دو بازیکن تعویضی خود و با استفاده از تجربه بیشتر به دو گل رسید تا آب سردی بر پیکره خمیده ایرانجوانی ها ریخته شود. اما باز هم جوانهای ایرانجوان می توانستند روی چند موقعیت جبران کنند. به تیر زدند، میلیمتری توپ از بالای دروازه به بیرون رفت و چند موقعیت خوب دیگه اما هیچ کدام به توچ نچسبید مثل اینکه بخت سیاه قصد رخت برداشتن از این تیم مردمی ندارد. تا در نهایت در روزی که شاگردان خرمزی مستحق شکست نبودند باختند. و بیشتر به منطقه سقوط نزدیکتر شوند.

 

امید گناوه که در نیم فصل دوم بخوبی خود را تقویت کرده بود مقابل میزبان تبریزی خود علم و ادب با یک شوت غیرقابل مهار بازنده شد. باختی که حواشی تلخی نیز در پایان بازی برای این تیم داشت. شاگردان عبدالهی با قبول این شکست با 21 امتیاز به رتبه ششم جدول سقوط کردند و با صدر جدول فاصله بیشتری گرفتند.

  






نظـــرات شمـــا